Skip to main content

Άκτωρ σε Σαρίδη: Σε πέντε χρόνια παραδίδεται το μετρό Θεσσαλονίκης

Ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης της Ένωσης Κεντρώων ενημερώθηκε από τον διευθυντής του Άκτωρα για την εξέλιξη κατασκευής του μετρό.

Ετοιμοπαράδοτο σε πέντε χρόνια θα είναι το μετρό Θεσσαλονίκης, όπως ενημέρωσε ο διευθυντής της εταιρείας ΆκτωρΠαναγιώτης Κορακίτης, τον βουλευτή της Ένωσης Κεντρώων, Γιάννη Σαρίδη. Η συνάντηση των δύο ανδρών πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού.

«Δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι διαιτησίες αλλά πιστεύουμε ότι το Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο θα κλείσει το θέμα. Εμείς έχουμε ανοίξει το έργο σε μέγιστο βαθμό και στόχος μας είναι να ολοκληρωθεί  μέσα στο 2017. Είναι η τελευταία ευκαιρία της Θεσσαλονίκης για το Μετρό ,τώρα που ήρθε ο Άκτωρ» ανέφερε ο κ. Κορακίτης και επισήμανε τα παρακάτω:

- Βρέθηκε τεχνική λύση για να παραμείνουν τα αρχαία στο Σταθμό Βενιζέλου. Το έργο θα υλοποιηθεί κάτω από ζώνη 4 μέτρων που είναι άλλης εποχής.
- Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα είναι έτοιμο, μαζί με τους 12 σταθμούς, το 2021 ενώ από το σταθμό Βενιζέλου το τρένο θα περνάει αλλά δεν θα σταματάει.

«Υπάρχει η διάθεση από την πολιτεία. Ο πρόεδρος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας είναι πάνω στο έργο. Δίνουν λύσεις. Σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας θα πρέπει να συνεργαστούν και τα τρία μέρη στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκη», σημείωσε ο διευθυντής του Άκτωρα.

Απαντώντας σε ερώτηση του κ. Σαρίδη για την τήρηση των τεχνικών χρονοδιαγραμμάτων ο κ. Κορακίτης, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι:

- Το 2020 θα είναι έτοιμος να χρησιμοποιηθεί και ο σταθμός της Καλαμαριάς.
- Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι πιο σύγχρονο από το Μετρό της Αθήνας (χωρίς οδηγό, ηλεκτρονικές όλες οι λειτουργίες).
- Ετοιμάζεται ο σταθμός Πυλαίας που θα περιλαμβάνει χώρο συντήρησης και στάθμευσης των τρένων, πενταώροφο Κέντρο Ελέγχου- Λειτουργίας του Μετρό, βρεφονηπιακό σταθμό, πρατήριο υγρών καυσίμων με δεξαμενές, χώρο στάθμευσης κ.α
- Πρώτη προτεραιότητα είναι η κατασκευή γραμμής προς το αεροδρόμιο για "να γίνει η Θεσσαλονίκη μια ευρωπαϊκή πόλη".
- Παράλληλα θα κατασκευαστεί και η γραμμή προς την Ευκαρπία.
- Σήμερα εργάζονται περίπου 1300 άτομα σε φουλ παραγωγή ενώ θα γίνει συμπληρωματική σύμβαση για τα αρχαιολογικά έργα στους σταθμούς Αγίας Σοφίας και Δημοκρατίας.
- Η σήραγγα θα ολοκληρωθεί τέλη Νοεμβρίου (απομένουν 1900 μέτρα) και στη συνέχεια θα ξεκινήσουν οι εργασίες στους σταθμούς.



Στο τέλος της συνάντησης ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Γιάννης Σαρίδης δήλωσε τα εξής: «Ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης έχει σηκώσει βάρη που δεν του αναλογούν και έχει πληρώσει τις ανεύθυνες πολιτικές των τελευταίων έντεκα χρόνων ακριβά.

»Δεν ξέρουμε αν θα αντέξουν οι συμπολίτες μας αλλά το μετρό είναι ένα μεγάλο στοίχημα για όλους μας ανεξάρτητα από κομματικούς χρωματισμούς.

»Πρέπει η πόλη να κερδίσει και να μην χάσει ένα πολύ μεγάλο έργο ευρωπαϊκών προδιαγραφών πιο σύγχρονο από το Μετρό της Αθήνας. Δεν είμαστε απέναντι. Είμαστε μαζί με κυβέρνηση και με εσάς.

»Η επιτυχία σας θα είναι επιτυχία της πόλης και των κατοίκων της και ως θετικό δεν μπορεί να μην συμπεριλαμβάνεται στους στόχους μας και στον σχεδιασμό μας.

»Να ξέρετε ότι θα ενημερωνόμαστε συνεχώς αλλά και θα ελέγχουμε την πορεία των εργασιών. Η Ένωση Κεντρώων δεν κάνει στείρα αντιπολίτευση. Καταλαβαίνει, αξιολογεί,  σχεδιάζει, αναδεικνύει, στηρίζει και χαίρεται με τις νίκες των υγειών δυνάμεων του τόπου».