Skip to main content

Άλμα στις on line αγορές

Η χρήση του Internet γίνεται κυρίως από άτομα ηλικίας 25-34 και αφορά κυρίως τη χρησιμοποίηση email, αναζήτηση πληροφοριών, κατέβασμα αρχείων μουσικής ή video και προγραμμάτων.
Ταχεία ανάπτυξη γνωρίζουν οι αγορές και οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου, σύμφωνα με την ετήσια ηλεκτρονική έρευνα e-metrics που διενήργησαν η AGB Nielsen και η Phaistos Networks υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας.

Η χρήση του Internet στις μέρες γίνεται κυρίως από άτομα ηλικίας 25-34 και αφορά κυρίως τη χρησιμοποίηση email, αναζήτηση πληροφοριών, κατέβασμα αρχείων μουσικής ή video και προγραμμάτων. Πολλοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και ως μέσο ενημέρωσης καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας το ποσοστό φτάνει το 79,1%.

Επιπλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) έχει ανέβει στο 79,3% των χρηστών του διαδικτύου για το 2008 έναντι 74,7% το 2007. Τα κυριότερα προϊόντα που αγοράζουν οι χρήστες του Internet είναι hardware/software (75%), τουριστικές υπηρεσίες (41,3%) και ακολουθούν τα βιβλία, τα CD και τα DVD. Σημαντικό είναι και το ποσοστό των χρηστών που δαπανούν περισσότερα από 100 ευρώ για κάθε αγορά τους (41,8%) μέσω πιστωτικής κάρτας.

Τέλος, σημαντική αύξηση παρουσίασε και το ποσοστό των χρηστών του e-banking, των ηλεκτρονικών υπηρεσιών διεκπεραίωσης τραπεζικών συναλλαγών, που ανήλθε στο 46% το 2008.