Κυριακή 24 Ιουνίου 2018
x

ΟΥΡΕΣ ΞΑΝΑ ΣΤΙΣ ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Βελτιώνεται, αλλά με αργούς ρυθμούς η κατάσταση. Τι λένε οι ιδιοκτήτες ταξί και ο δήμος Θεσσαλονίκης. Η αδυναμία των «δεξαμενών» και η Καρόλου Ντηλ.

Ουρές άρχισαν και πάλι να σχηματίζουν τα ταξί στις πιάτσες, στο κέντρο της πόλης, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η κίνηση των αστικών λεωφορείων και των άλλων οχημάτων, να μπλοκάρουν οι λεωφορειολωρίδες και να επιδεινώνεται το μποτιλιάρισμα σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Όσο δεν λύνεται το θέμα με τις πιάτσες η εικόνα αυτή δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το κέντρο της πόλης, δεδομένης μάλιστα της συνεχιζόμενης κρίσης, που αναγκάζει τους αυτοκινητιστές σε παρατεταμένη ακινησία...

Δήμος Θεσσαλονίκης και Σωματείο Ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» δηλώνουν πως είναι σε διαρκή συνεργασία, προκειμένου να βρίσκονται λύσεις στο πρόβλημα και να μην επιδεινωθεί η εικόνα και η κατάσταση στο βαθμό που επικρατούσε στο παρελθόν. Ωστόσο, προς το παρόν σημαντικές βελτιώσεις δεν έχουν γίνει ή έστω στο βαθμό που θα επιθυμούσαν ακόμη και αυτοί οι δυο φορείς.

Ο πρόεδρος του σωματείου, Κλήμης Λεοντιάδης, τόνισε στη Voria.gr ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δυστυχώς αναπόφευκτο ως ένα βαθμό, πλην όμως γίνεται διαρκής και μεγάλη προσπάθεια, ώστε να βελτιωθούν τα πράγματα. «Η συνεργασία μας με τη διοίκηση του δήμου είναι αγαστή. Είμαστε σε συνεχή συνεννόηση, όμως δεν μπορεί να βελτιωθεί αισθητά η κατάσταση, αφού συντρέχουν μια σειρά από λόγους, που δεν το επιτρέπουν. Τα βήματα είναι αργά, αλλά δε θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς. Ζητάμε νέους χώρους και ο δήμος προσπαθεί να τους βρει. Πιστεύω πως με τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη του κέντρου και με το νέο συγκοινωνιακό χάρτη που θα διαμορφωθεί θα έχουμε την πιάτσα της Καρόλου Ντηλ, που είναι πολύ κρίσιμη, ενώ σύντομα θα εξασφαλιστούν και κάποιες επιπλέον θέσεις στην Παύλου Μελά. Μην περιμένετε όμως αισθητή βελτίωση. Ούτε θα εξαφανιστούν τα ταξί από το κέντρο της πόλης. Η κρίση φέρνει αναμονή και η αναμονή ουρές. Τα ταξί είναι σε αναμονή εκεί που υπάρχουν σημεία ενδιαφέροντος. Κι αυτό δεν είναι καμιά ελληνική πατέντα. Ισχύει σε όλες τις μεγαλουπόλεις διεθνώς. Αριστοτέλους, Αγ. Σοφίας, Καμάρα είναι τα κύρια σημεία ενδιαφέροντος».

Ο κ. Λεοντιάδης εξήγησε πως η ιδέα του παρελθόντος για τη δημιουργία «δεξαμενών» ταξί (λιμάνι, ΔΕΘ και άλλα σημεία που είχαν υποδειχθεί) στις παρυφές του κέντρου δεν μπορεί να προχωρήσει. «Οι αποστάσεις τέτοιων υποψήφιων 'δεξαμενών' στο κέντρο από τις πιάτσες των ταξί και τα σημεία ενδιαφέροντος είναι μεγάλες και γίνονται ακόμη μεγαλύτερες λόγω του κυκλοφοριακού. Σε σημεία όπου μπορούσαν να λειτουργήσουν με σοβαρό τρόπο τέτοιες 'δεξαμενές' το κάναμε και μάλιστα μόνοι μας. Χαρακτηριστικά είναι τα σημεία της Μπότσαρη, του αεροδρομίου και του Πανοράματος».

Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Θανάσης Παππάς, εξήγησε ότι έχουν γίνει μια σειρά από ενέργειες για να διευθετηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ζήτημα με τις ουρές στις πιάτσες ταξί. «Θεσμοθετήσαμε ό,τι έπρεπε να θεσμοθετήσουμε, εκδώσαμε αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, είμαστε σε διαρκή συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς και με το σωματείο. Ήδη έχει γίνει οριοθέτηση στις περισσότερες αν όχι σε όλες τις πιάτσες, κάποιες μεγάλωσαν, άλλες περιορίστηκαν, έγιναν χωροθετήσεις, διαγραμμίσεις, μετακινήθηκαν κάδοι απορριμμάτων... Πλέον έχει μπει μια τάξη και συνεχίζουμε να διευθετούμε ζητήματα για να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Υπάρχουν αιτήματα που έχουν ικανοποιηθεί με τελευταίο την πιάτσα πίσω από τον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό, αλλά και μια σειρά από αιτήματα για νέες πιάτσες, όπως στην περιοχή του One Salonica, που προχωράει προς υλοποίηση. Υπάρχει ένα πλαίσιο συνεργασίας με το σωματείο των ταξί και θεωρώ ότι είμαστε σε καλή φάση, κάνοντας διαρκώς βήματα βελτίωσης».

Γεγονός πάντως είναι πως η σημαντικότερη αλλαγή αναμένεται να προκύψει μετά την ολοκλήρωση της κυκλοφοριακής μελέτης και την αλλαγή κατεύθυνσης της οδού Κ. Ντηλ, που θα φιλοξενεί μάλιστα μια από τις μεγάλες πιάτσες της «πυρίκαυστης ζώνης» του εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, με περίπου 20 θέσεις στην καρδιά της πόλης και σε σημείο επιθυμητό για τους ιδιοκτήτες και οδηγούς των ταξί.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ