Skip to main content

Ανακάμπτει η ελληνική αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων

Μείωση 10,4% το τρίτο τρίμηνο του 2009 συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα σημείωσε η αγορά, έναντι πτώσης 15,8% το δεύτερο τρίμηνο του 2009, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2008, ενισχύοντας την α
Σημάδια ανάκαμψης διαφαίνονται στην ελληνική αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, καθώς οι πωλήσεις στην αγορά μειώθηκαν κατά 10,4% το τρίτο τρίμηνο του 2009 συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, έναντι πτώσης 15,8% που είχαν καταγράψει κατά την αντίστοιχη σύγκριση του δεύτερου τριμήνου του 2009 με το δεύτερο τρίμηνο του 2008, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της GfK TEMAXR.

Ακόμα, οι πωλήσεις σε τεμάχια κατά τους τελευταίους εννέα μήνες εμφανίζονται κατά 4,2% υψηλότερες από πέρυσι, γεγονός που, σύμφωνα με την GfK, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως η αρχή της ανάκαμψης της αγοράς.

Όμως, η αγορά εξακολουθεί να είναι αρνητική σε αξία, αφού τα καταστήματα συνεχίζουν να προσφέρουν πολύ χαμηλές τιμές και να προωθούν φθηνότερες μάρκες ή μοντέλα, ελπίζοντας ότι αυτή είναι η καλύτερη πρακτική για τη διατήρηση της κυκλοφορίας μέσα στα καταστήματα.

Η πτώση των τιμών επηρεάζει κυρίως τις τηλεπικοινωνίες και τον τομέα των Ειδών Εξοπλισμού Γραφείου & Αναλωσίμων.

Σημειώνεται ότι ο τομέας των Μικρών Οικιακών Συσκευών είναι θετικός για μια ακόμη φορά (14,8%), ενώ ο τομέας των Φωτογραφικών Ειδών παραμένει σταθερός σε αξία (0,1%) αυτό το τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους.


Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ