Skip to main content

«Αυλαία» για το εργοστάσιο και μουσείο σοκολάτας στην Αθήνα

Την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου έκλεισε ο εξαιρετικά επιτυχημένος αθηναϊκός κύκλος του Εργοστασίου και Μουσείου Σοκολάτας μετά από 105 ημέρες λειτουργίας

Την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου έκλεισε ο εξαιρετικά επιτυχημένος αθηναϊκός κύκλος του κορυφαίου και πιο γλυκού ελληνικού θεματικού πάρκου, του γνωστού πλέον σε όλους και ιδιαίτερα αγαπημένου «Εργοστασίου και Μουσείου Σοκολάτας». Μετά από 105 ημέρες συνεχούς λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένης της περιόδου των εορτών των Χριστουγέννων, κατά την διάρκεια των οποίων η επισκεψιμότητα έσπασε όλα τα ρεκόρ, η «Σοκολάτα» άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους 435.000 επισκέπτες που περιηγήθηκαν στα 3.500 τετραγωνικά μέτρα του Πάρκου στις εγκαταστάσεις του HELEXPO MAROUSSI.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μερικά ενδιαφέροντα και ενδεικτικά της επιτυχίας στατιστικά από την επισκεψιμότητα στο κορυφαίο Ελληνικό θεματικό πάρκο κατά την διάρκεια της λειτουργίας του στην Αθήνα είναι τα εξής: περίπου 125.000 μαθητές επισκέφθηκαν το θεματικό πάρκο στο πλαίσιο οργανωμένων εκδρομών (από 2.600 σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, καθώς και Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, κλπ). Η εταιρεία «ΙΟΝ» διέθεσε 7.608 κιλά σοκολάτας και 1.104 κιλά γκοφρέτας, δηλαδή συνολικά 9 τόνους προϊόντων σοκολάτας. Η εταιρεία «Μπισκότα Παπαδοπούλου» προσέφερε στους επισκέπτες μας περίπου 470.000 μπισκότα, 100.000 φύλλα ζωγραφικής από χαρτόνι και στο εργαστήρι μπισκότων κατασκευάστηκαν πάνω από 60.000 κονκάρδες. Η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ μοίρασε στους επισκέπτες μας 10.000 κρέμες σοκολάτας «Frutomania» και 3.000 γαλατάκια. Τα παγωτά «kayak» φίλεψαν τους επισκέπτες με 2.036 κιλά παγωτού που είχαν 12 διαφορετικές γεύσεις σοκολάτας. Η εταιρεία Frezyderm προσέφερε 34.000 δείγματα οδοντόκρεμας και 7.000 μπαλόνια. Επίσης, 350.000 ποτηράκια με ρόφημα σοκολάτας σε διάφορες γεύσεις προσέφερε η εταιρεία «Νovellο». Τέλος, στα μαθήματα γευσιγνωσίας δόθηκαν για γευστική δοκιμή 317.500 τεμάχια σοκολατάκια πολυτελείας με ιδιαίτερες γεύσεις από την εταιρεία «Chocolate graphics».

Με την ευκαιρία, της ολοκλήρωσης της λειτουργίας του «Εργοστασίου και Μουσείου Σοκολάτας» στην Αθήνα, η διοίκηση της ΔΕΘ- HELEXPO, οι συντελεστές, οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοι του «Σοκολατένιου Ονείρου» που γλύκαναν την καθημερινότητα των επισκεπτών από όλες της γωνιές της χώρας, αλλά κι από το εξωτερικό, θέλουν να ευχαριστήσουν θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην εντυπωσιακή πορεία του. "Όλους ανεξαιρέτως αλλά και καθένα επισκέπτη ξεχωριστά, τους χορηγούς και υποστηρικτές, τους εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν τις χιλιάδες των μαθητών- επισκεπτών, αλλά και τα εγχώρια και ξένα ΜΜΕ (τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς πανελλήνιας και τοπικής εμβέλειας, ημερήσιες και Κυριακάτικες εφημερίδες πανελλήνιας και τοπικής κυκλοφορίας, περιοδικά, ενημερωτικούς και «lifestyle» ιστότοπους κλπ) που στήριξαν από την πρώτη στιγμή το φιλόδοξο εγχείρημα", αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η διοίκηση της ΔΕΘ- HELEXPO βρίσκεται στα τελικά στάδια των συζητήσεων για την μεταφορά του «Εργοστασίου και Μουσείου Σοκολάτας» στο εξωτερικό, καθώς έντονο ενδιαφέρον για την φιλοξενία του δημοφιλούς Πάρκου έχουν εκδηλώσει πολλές χώρες αλλά και γραφεία παραγωγής που «ταξιδεύουν» εκθέσεις και θεματικά πάρκα σε διάφορα μέρη του κόσμου.

"Η ΔΕΘ- HELEXPO, ο εθνικός φορέας οργάνωσης εκθέσεων, συνεδρίων και εκδηλώσεων, ο θεσμός που εδώ και 80 χρόνια αντανακλά τις εξελίξεις στην πολιτική, στην επιχειρηματικότητα και στην οικονομία, θα συνεχίσει να διερευνά τις δυνατότητες του τομέα των θεματικών πάρκων με νέες, υψηλής ποιότητας παραγωγές που καλύπτουν τις ψυχαγωγικές αλλά και επιμορφωτικές ανάγκες του κοινού. Ανανεώνουμε λοιπόν το ραντεβού μας, για την επόμενη πρόταση- έκπληξη της ΔΕΘ- HELEXPO σε επίπεδο θεματικού πάρκου", καταλήγει η ανακοίνωση.