Skip to main content

Χαρισματική σχεδίαση για το Νέο i30 Fastback της Hyundai

Ο νέος τύπος αμαξώματος αντικατοπτρίζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai, δίνοντάς της μια εκλεπτυσμένη γραμμή με κομψό χαρακτήρα.

του Νίκου Χριστόπουλου

Μετά την έλευση στην Ελλάδα του Νέου Hyundai i30 και την επικείμενη προσθήκη του i30 Tourer αρχές φθινοπώρου, η Hyundai Motor παρουσίασε το ολοκαίνουργιο i30 Fastback - την τελευταία προσθήκη στην γκάμα i30, διαθέσιμη στις αρχές του επόμενου έτους. Ο νέος τύπος αμαξώματος αντικατοπτρίζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai, δίνοντάς της μια εκλεπτυσμένη γραμμή με κομψό χαρακτήρα.

Το i30 Fastback χαρακτηρίζεται από την ισχυρή του εμφάνιση και τις σπορ επιμήκεις γραμμές. Η μείωση του ύψους της μάσκας Cascading στο εμπρός μέρος, την καθιστά ευρύτερη και σαφέστερη, δίνοντας έμφαση στο καπό. Μια χαμηλότερη οριζόντια εισαγωγή αέρα κάτω από τη μάσκα δίνει στο i30 Fastback μια χαρισματική εμπρός σχεδίαση. Οι ισχυρές γωνίες και το γωνιακό κάτω εμπρός σπόιλερ δημιουργούν μια μυώδη και επιβλητική εμφάνιση. Τα LED φώτα ημέρας και οι προβολείς με τη premium σκούρα πρόσοψη στρογγυλεύουν την οπτική του i30 Fastback στο μπροστινό μέρος.

Η δυναμική οδήγηση της σειράς i30 της Hyundai δοκιμάζεται αυστηρά και τελειοποιείται από τους μηχανικούς του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ελέγχου της Hyundai Motor στη περίφημη πίστα Nordschleife του Nürburgring.

Το i30 Fastback αποκαλύπτει κάποιες σημαντικές διαφορές σε σχέση με τους άλλους τύπους αμαξώματος της γκάμας του i30. Σε σύγκριση με την έκδοση του 5-θυρου i30, το πλαίσιο του i30 Fastback μειώθηκε κατά 5 mm και η ακαμψία της ανάρτησης αυξήθηκε κατά 15%. Αυτό παρέχει μια πιο δυναμική και πιο ευκίνητη οδηγική εμπειρία ενώ συνεχίζει να διατηρεί υψηλά επίπεδα άνεσης.

Χάρη στην χαμηλωμένη οροφή και το σασί που οδηγεί σε συνολικό ύψος 1.425 mm, το i30 Fastback είναι 30 mm χαμηλότερο από το 5-θυρο αμάξωμα, δίνοντας έμφαση στις κομψές και δυναμικές του διαστάσεις. Με επιμήκη σιλουέτα, το αυτοκίνητο έχει συνολικό μήκος 4.455 mm  (115 mm μεγαλύτερο από το 5-θυρο).

Οι πελάτες του i30 Fastback μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο υπερτροφοδοτούμενων  βενζινοκινητήρων, οι οποίοι διατίθενται στη γκάμα του i30: τον υπερτροφοδοτούμενο 4-κύλινδρο κινητήρα 1.4 Τ-GDI με 140 ίππους ή τον 1.0 T-GDI υπερτροφοδοτούμενο 3-κύλινδρο με 120 PS (με προβλεπόμενη κατανάλωση καυσίμου 5,5 και 5,0 l / 100km αντίστοιχα, και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 125-115 g/km* αντίστοιχα). Και οι δύο βενζινοκινητήρες προσφέρονται  με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ επιπρόσθετα ο T-GDI 140 ίππων προσφέρεται και με 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής πλήρως αυτόματης ή χειροκίνητης λειτουργίας. Όλοι οι κινητήρες είναι συμβατοί με το σύστημα Integrated Stop & Go (ISG) για αυξημένη απόδοση.

Η γκάμα κινητήρων του i30 Fastback θα εμπλουτισθεί περαιτέρω με την προσθήκη ενός νέου 4-κύλινδρου turbo πετρελαιοκινητήρα 1.6-λίτρων, που θα διατίθεται σε εκδόσεις 110 και 136 ίππων . Και οι δύο εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με 6MT ή 7DCT.

Σε συνεργασία με το GONEWS