Skip to main content

Διαψεύδει εκ νέου για πτώχευση η Ατλάντικ

Κατηγορηματικά διέψευσε τις φήμες που κάνουν λόγο για πτώχευση της Ατλάντικ ο πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας, Μανώλης Αποστόλου, κάνοντας λόγο για αναλήθειες και πόλεμο κατά της επιχείρησης.
Κατηγορηματικά διέψευσε τις φήμες που κάνουν λόγο για πτώχευση της Ατλάντικ, ο πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας, Μανώλης Αποστόλου, κάνοντας λόγο για αναλήθειες και πόλεμο κατά της επιχείρησης.

«Έχουν περάσει 5 μήνες από τις πρώτες φήμες που ξέσπασαν σε βάρος μας και  έκαναν λόγο για πτώχευση. Είμαστε ακόμα εδώ, προσπαθώντας να αντεπεξέλθουμε σε μια δύσκολη συγκυρία. Αυτό και μόνο διαψεύδει όλες τις αναλήθειες που ακούγονται», τόνισε ο κ. Αποστόλου.

Κατά τον ίδιο, η εταιρεία δέχεται πόλεμο τον τελευταίο καιρό, καθώς «οποιαδήποτε  αναφορά στο άρθρο 99, το οποίο πριν το φέρουν οι φήμες στην επιφάνεια δε γνωρίζαμε τι ακριβώς περιλαμβάνει, κάνει κακό στην εταιρεία και επηρεάζει χωρίς λόγο την ψυχολογία των περίπου 4.000 ανθρώπων που συνεργαζόμαστε».

Επιπλέον, σημείωσε ότι η σχέση της Ατλάντικ με τους προμηθευτές παραμένει σταθερή και υγιής, ενώ αναφορικά με τις σχέσεις με τους εργαζομένους επεσήμανε ότι κινείται στα συνήθη πλαίσια, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχουν προβλήματα.

Όσον αφορά στις κινήσεις για το 2010, ο πρόεδρος του ΔΣ ανέφερε ότι θα συνεχιστεί η αναδιάρθρωση του δικτύου των σημείων πώλησης της Ατλάντικ, καθώς θα κλείσουν τα ζημιογόνα σημεία πώλησης, ενώ θα ανοίξουν ισάριθμα νέα σε περιοχές που κρίνεται ότι θα αποφέρουν κέρδη.

Ακόμα, ανέφερε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αναδιάρθρωση του δικτύου της δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο διαχωρισμό της λιανικής από τη χονδρική, τονίζοντας ότι η ΒΗΤΑ ΠΙ, η οποία είναι θυγατρική εταιρεία της Ατλάντικ, παραμένει κερδοφόρα και αναμένεται να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της το 2010 από 20 εκατ. ευρώ σε 150 εκατ. ευρώ.

Τέλος, η εταιρεία έχει μεγάλες προσδοκίες από τη νέα εμφάνιση των καταστημάτων της, αφού «σε όποια καταστήματα έχει γίνει η αλλαγή της εμφάνισης που προβλέπει η νέα ταυτότητά μας, υπάρχει πολύ θετική ανταπόκριση των καταναλωτών».