Τετάρτη 23 Μαΐου 2018
x

ΔΥΟ ΝΕΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΟΑΣΘ - ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ

Τι λένε στη Voria.gr για τις γραμμές Ν2 και Ν3 ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης

Δύο νέα νυχτερινά δρομολόγια του ΟΑΣΘ ενδέχεται να λειτουργήσουν από τον προσεχή Σεπτέμβριο ώστε να υπάρχει συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση κατά τις μεταμεσονύκτιες ώρες στο μεγαλύτερο μέρος του πολεοδομικού συγκροτήματος. Σύμφωνα με όσα δήλωσαν στην Voria.gr ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, τις ημέρες αυτές γίνεται η πρώτη επεξεργασία των δύο νέων δρομολογίων και μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα οριστικοποιηθεί η πρόταση, αφού προηγηθεί διαβούλευση με τον ΟΑΣΘ καθώς και με τους φορείς της αυτοδιοίκησης.

«Μέλημά μας είναι να δοθεί η δυνατότητα μεταμεσονύκτιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης σε πολύ περισσότερους κατοίκους του πολεοδομικού συγκροτήματος, πέρα από αυτούς οι οποίοι εξυπηρετούνται σήμερα από τη γραμμή Ν1 που συνδέει το ΚΤΕΛ Μακεδονία με το αεροδρόμιο», τονίζει ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Α.Ε. Κώστας Αμπατζάς. Εξηγεί ότι μέχρι τώρα δεν υπήρχε η δυνατότητα σχεδιασμού νέων νυχτερινών δρομολογίων, αλλά πλέον το πρόβλημα αυτό λύθηκε με διάταξη η οποία περιλήφθηκε στον νέο ΚΟΚ που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή. Ο κ. Αμπατζάς σημειώνει πως πρόθεση του ΟΣΕΘ Α.Ε. είναι οι δύο νέες γραμμές να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, αρχικά θα λειτουργήσουν πιλοτικά μόνον τα σαββατοκύριακα και αναλόγως της πληρότητάς τους να ισχύσουν στη συνέχεια και κατά τις καθημερινές.

Οι νέες γραμμές

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ Α.Ε. Γιάννη Τσιωνά οι δύο νέες νυχτερινές γραμμές θα αναπτυχθούν σε κυκλικές διαδρομές, μία ανατολικά και μια δυτικά. “Και οι δύο θα κουμπώνουν σε κάποιο σημείο της διαδρομής τους με την τωρινή γραμμή Ν1 ώστε να υπάρχει η δυνατότητα στον επιβάτη να κάνει συνδυαστικές μετακινήσεις”, αναφέρει ο κ. Τσιωνάς.

Σύμφωνα με τον ίδιο οι συγκοινωνιολόγοι του ΟΣΕΘ Α.Ε. έχουν κάνει ήδη τις πρώτες επεξεργασίες οι οποίες όμως θα οριστικοποιηθούν το προσεχές διάστημα, αφού προηγηθεί η αναγκαία διαβούλευση. Στη συνέχεια θα απαιτηθεί και έκδοση υπουργικής απόφασης από τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.

Η γραμμή Ν2 θα καλύπτει τη δυτική πλευρά της πόλης, θα περνά από την περιοχή της 26ης Οκτωβρίου (περιοχή ΦΙΞ) όπου τα σαββατοκύριακα συγκεντρώνεται πολύς κόσμος λόγω των νυχτερινών κέντρων που υπάρχουν εκεί και στη συνέχεια, μέσω μιας κυκλικής διαδρομής θα διέρχεται από τους δήμους των δυτικών συνοικιών.

Η γραμμή Ν3 θα καλύπτει, επίσης μέσω κυκλικής διαδρομής περιοχές της ανατολικής Θεσσαλονίκης όπως Χαριλάου, Άνω και Κάτω Τούμπα, Πανόραμα κ.λπ.

Σύμφωνα με τον κ. Τσιωνά για τη λειτουργία των δύο νέων αυτών γραμμών, οι οποίες θα ξεκινούν στις 12 το βράδυ έως τις 5 το πρωί, θα απαιτηθούν περίπου τέσσερα λεωφορεία.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα λειτουργεί μόνον μια νυχτερινή γραμμή η Ν1 (πρώην 78Ν) η οποία συνδέει το ΚΤΕΛ Μακεδονία με το αεροδρόμιο και έχει πολύ μεγάλη πληρότητα καθώς είναι η μοναδική μεταμεσονύκτια. Η γραμμή Ν1 εξυπηρετείται από πέντε λεωφορεία κάνοντας 15 δρομολόγια μετάβασης και επιστροφής, με 44 στάσεις (45 κατά την επιστροφή). Το πρώτο δρομολόγιο από το ΚΤΕΛ Μακεδονία ξεκινά στις 22:00 και το τελευταίο στις 04:45.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ