Skip to main content

Δύο βρετανικά περιοδικά παρουσιάζουν τις ομορφιές της Θεσσαλονίκης

Το ABTA Magazine και το TRAVEL TRENDS 2018 παρουσιάζουν σε εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες την Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον Οργανισμό Τουρισμού (ΟΤΘ).

Δύο έντυπα περιοδικά που απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και διαβάζονται από εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες, το ΑΒΤΑ Magazine και το TRAVEL TRENDS 2018, περιλαμβάνουν στα τεύχη του Φεβρουαρίου την Θεσσαλονίκη.

Τα δύο περιοδικά της Βρετανικής Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ) φιλοξενούν αφιερώματα σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου όπως Ιαπωνία, Κέιπ Τάουν, Φλόριντα, Πενσυλβανία, Νέα Υόρκη, Περθ, Περούντζια και σ' αυτούς συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα και η Κύπρος.

Μάλιστα, στην ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώριση της Θεσσαλονίκης στο Travel Trends προβάλλονται 5 ισχυρά ατού της πόλης : Γαστρονομία, πολυπολιτισμική Θεσσαλονίκη, αγορά της(ψώνια), μνημεία UNESCO και «Πόλη των Νέων».

Παράλληλα, στην έκδοση του ΑΒΤΑ Magazine φιλοξενείται η καταχώριση που προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα της Γαστρονομίας, συνοδευόμενη και αυτή με το γνωστό λογότυπο "Many Stories, One heart".

«Η στόχευση μας,στην περίπτωση αυτή, είναι οι tour operators και οι επαγγελματίες του τουρισμού στη Μ. Βρετανία», τόνισε η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης-Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή τις καταχωρίσεις στα δυο περιοδικά.

«Η Βρετανία, πρόσθεσε, είναι μια παραδοσιακή μας αγορά. Θέλουμε πολύ να ανακάμψει ο αριθμός των Βρετανών τουριστών στη Θεσσαλονίκη. Εκπρόσωποι της ΑΒΤΑ έχουν οι ίδιοι διαπιστώσει και μας το έχουν επισημάνει ήδη στις κατ' ιδίαν συναντήσεις ότι η Θεσσαλονίκη είναι ιδανική ως city break και στη σχέση value for money για Βρετανούς τουρίστες.  Γι' αυτό το λόγο , δίνουμε έμφαση στην προβολή σε βρετανικά μέσα», κατέληξε.