Skip to main content

Γαστρονομικός οδηγός με 14 συνταγές της Θεσσαλονίκης

Το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης ενέκρινε τη διεξαγωγή του 8ου Thessaloniki Food Festival στην πόλη με 33 συνολικά δράσεις.

Για όγδοη συνεχή χρονιά διοργανώνεται, ύστερα και από την έγκριση που έδωσε στην προχθεσινή του συνεδρίαση το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Θεσσαλονίκης, το Thessaloniki Food Festival.

Το Φεστιβάλ προβάλλει μέσω ποικίλων εκδηλώσεων τα τοπικά πιάτα και προϊόντα και τις αντίστοιχες επιχειρήσεις, συμβάλλοντας δυναμικά και ουσιαστικά στην εδραίωση μιας ιδιαίτερης και ευδιάκριτης γαστρονομικής ταυτότητας.

Μάλιστα, στα πλαίσια της φετινής διοργάνωσης προβλέπεται να αναπτυχθούν 33 δράσεις, εκ των οποίων οι 20 θα είναι άνευ δαπάνης για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, βασισμένες στους ακόλουθους άξονες:

Προώθηση στην Ελλάδα και το εξωτερικό του Νέου Γαστρονομικού Οδηγού («THE CONTEMPORARY CUISINE OF THESSALONIKI») με τις 14 επικρατέστερες σύγχρονες συνταγές της πόλης, που βραβεύτηκαν μέσω του δικτυακού τόπου του THESSALONIKI FOOD FESTIVAL

Δημιουργία του Συμβουλίου Αστικής Διατροφικής Πολιτικής

Ανανέωση του προγράμματος «Τρίτη βράδυ τρώμε έξω», με στόχο τη συμμετοχή περισσότερων εστιατορίων
    
Ενημερωτικές ημερίδες και σεμινάρια
    
Εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και οινογνωσίας
    
Συμμετοχή σε εκθέσεις γαστρονομίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό
    
Προβολή του Thessaloniki Food Basket στην Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και σε αντίστοιχα φεστιβάλ γαστρονομίας του εξωτερικού
    
Γαστρονομικά events που προσελκύουν νεανικό κοινό από την Ελλάδα και τις γύρω βαλκανικές χώρες (street food, φεστιβάλ πίτας, beer festival κ.ά.)
    
Διοργάνωση ειδικών δείπνων  προώθησης της τοπικής γαστρονομίας προς δημοσιογράφους γαστρονομικών και ταξιδιωτικών εντύπων, καθώς και  τηλεοπτικών εκπομπών στην Ελλάδα και το εξωτερικό
    
Γαστρονομικά press trips για Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους
    
Δράσεις για παιδιά με εκπαιδευτικό χαρακτήρα
    
Εκδηλώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα

«Στη φετινή διοργάνωση δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε περαιτέρω ενέργειες προβολής και επικοινωνίας της Θεσσαλονίκης στην Ελλάδα και το εξωτερικό» σημείωσε ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, προσθέτοντας ότι: «για πρώτη φορά φέτος απευθύνουμε ανοιχτή πρόσκληση για τη δημιουργία ενός Συμβουλίου Αστικής Διατροφικής Πολιτικής, προκειμένου να ενισχύσουμε σειρά ορθών πρακτικών, από την πρωτογενή παραγωγή, τα υγιεινά γεύματα στα σχολεία, την αποφυγή σπατάλης τροφίμων, την ανακύκλωση τροφών και το δίκαιο εμπόριο, σύμφωνα με τα πρότυπα των ευρωπαϊκών πόλεων».

«Μετά τα δημοσιεύματα και τις προβολές των διεθνών μέσων επικοινωνίας (N.Y.Times, ΒΒC2, Guardian, διεθνή food blogs κ.ά.), που αναδεικνύουν την Θεσσαλονίκη ως την πρωτεύουσα της γαστρονομίας στην Ελλάδα, το Τμήμα Τουρισμού δέχεται συνεχώς αιτήματα από ταξιδιωτικούς πράκτορες του εξωτερικού, ώστε να προγραμματίσουν την άφιξη γκρουπ στη διάρκεια δράσεων του 8ου THESSALONIKI FOOD FESTIVAL. Πρόσφατα γαστρονομικά γεγονότα τα οποία συνδιοργανώνει ή βοηθά να οργανωθούν από ομάδες της πόλης όπως, το Street food festival τον Απρίλιο του 2017 και το 1ου Beer Festival του περασμένου Σεπτεμβρίου, με τη συμμετοχή 50.000 και 70.000 επισκεπτών αντιστοίχως, εκ των οποίων το 40% ήταν τουρίστες κυρίως από βαλκανικές χώρες αποδεικνύει την επιτυχία του εγχειρήματος να προτάξουμε τη γαστρονομική κουλτούρα και παράδοση της πόλης μας», κατέληξε.