Skip to main content

Ελκυστικό το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Η σχέση αξίας, ποιότητας και προσιτής τιμής καθιστά ελκυστικότερο και ανταγωνιστικότερο το ελληνικό τουριστικό προϊόν, υπογράμμισε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμούς, σε συνέντευξη που παραχώρησε
Η σχέση αξίας, ποιότητας και προσιτής τιμής καθιστά ελκυστικότερο και ανταγωνιστικότερο το ελληνικό τουριστικό προϊόν, υπογράμμισε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε την Κυριακή στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της Τηλεόρασης του BBC.

Ο υφυπουργός αναφέρθηκε στη νέα στρατηγική για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, τονίζοντας ότι η ποιότητα στο επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών δίνει υψηλή προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Παράλληλα, σε ερωτήματα που του υποβλήθηκαν για τις επιπτώσεις στον τουρισμό από απεργίες και κινητοποιήσεις στο κέντρο της πρωτεύουσας, διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση σε συνεννόηση με τους φορείς του τουρισμού αντιμετωπίζει τα προβλήματα και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να μην υπάρχουν επιπτώσεις για τους τουρίστες.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποιεί στο Λονδίνο ο κ. Νικητιάδης , είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών Οργανισμών της Βρετανίας, που διακινούν εκατομμύρια τουρίστες απ΄ όλον τον κόσμο.

Συναντήθηκε με τους επικεφαλείς της TUI και του THOMAS COOK, από τους οποίους έλαβε τη διαβεβαίωση ότι θα συμπεριλάβουν στα site τους τη νέα διαφημιστική καμπάνια You in Greece, ενώ τους ζήτησε να ενισχύσουν την παρουσία τους στη χώρα μας, να αναδείξουν το τουριστικό μας προϊόν και να εκπονήσουν τριετή προγράμματα για την Ελλάδα.