Skip to main content

Ελληνικό άρωμα στο μεγαλύτερο Mall της Σόφιας, που ανοίγει τις πύλες του στις 21 Απριλίου

Εντός Απριλίου προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Βουλγαρίας, το οποίο, μάλιστα, θα αποπνέει έντονα «γαλανόλευκο» άρωμα, καθώς τόσο σε επίπεδο ιδιοκτησίας, όσο κ
Εντός Απριλίου προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Βουλγαρίας, το οποίο, μάλιστα, θα αποπνέει έντονα «γαλανόλευκο» άρωμα, καθώς τόσο σε επίπεδο ιδιοκτησίας, όσο και σε αυτό της στέγασης καταστημάτων το ελληνικό στοιχείο θα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο χώρο.

Ο λόγος για το εμπορικό κέντρο «The Mall» επί της οδού Tsarigradsko, της βουλγαρικής πρωτεύουσας, το οποίο ανήκει στις ελληνικές εταιρείες Assos Capital και Carrefour Μαρινόπουλος, καθώς και σε έναν ντόπιο επιχειρηματία, ονόματι Ποπόφ. Τα επίσημα εγκαίνια του νέου χώρου που εν πολλοίς χρηματοδοτήθηκε με δάνεια από τη βουλγαρική θυγατρική της Πειραιώς, θα πραγματοποιηθούν στις 21 Απριλίου και φιλοδοξία των επενδυτών είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα ψώνια και τη διασκέδαση των βούλγαρων καταναλωτών. «Το The Mall θα είναι ένας προορισμός με πολλαπλές επιλογές για τους ανθρώπους που σκέφτονται που να κάνουν τα ψώνια τους, να περάσουν ευχάριστα το χρόνο τους, να δειπνήσουν ή απλώς να παρακολουθήσουν μια ταινία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αλ. Παπαγεωργίου, διευθύνων σύμβουλος της Assos Capital. Πρόκειται για την ελληνική εταιρεία, συμφερόντων του ομίλου Ρέστη, η οποία πριν περίπου δύο χρόνια απέκτησε τμήμα του εμπορικού κέντρου (σ. σ. περί τα 50.000 τ. μ.) από την Carrefour, καταβάλλοντας το ποσό των 180 εκ. ευρώ.

Η Carrefour, πάντως, παρά την πώληση μέρους του κέντρου, διατήρησε για τον εαυτό της ένα τμήμα του The Mall, επιφάνειας περίπου 14.000 τ. μ., εντός του οποίου θα λειτουργήσει το δεύτερο κατάστημά της (υπάρχει από το Μάρτη του 2009 ένα ακόμη στο Μπουργκάς) στη γειτονική χώρα.

«Πιστεύουμε ότι η συνέργια μεταξύ του σήματος της Carrefour, της χωροθέτησης του εμπορικού κέντρου και της εξαιρετικής χημεία μεταξύ των υπόλοιπων εμπορικών σημάτων που παίζουν το ρόλο της ΄΄άγκυρας΄΄ θα εξασφαλίσουν την επιτυχία του The Mall», είπε από την πλευρά του ο εκτελεστικός διευθυντής της Carrefour Bulgara, Laurent Bendavid.

Συνολικά στο εν λόγω εμπορικό κέντρο, που έχει στεγασμένη επιφάνεια 66.000 τ. μ., εκτός από το σούπερ μάρκετ αναπτύσσονται άλλα περίπου 185 σήματα διεθνούς εμβέλειας, τα οποία απευθύνονται σε σχεδόν 1 εκ. δυνάμει πελάτες από την ευρύτερη περιοχή της Σόφιας. Μεταξύ αυτών, σύμφωνα με πληροφορίες, θα περιλαμβάνονται και ελληνικές εταιρείες όπως η αλυσίδα Γερμανός, η βουλγαρική θυγατρική της Cosmote, οι θυγατρικές των Πειραιώς και Alpha Bank, Flocafe, Multirama, Adidas, Intersport, Starbucks κα. Στο «χαρτοφυλάκιο» του The Mall της Σόφιας περιλαμβάνονται ακόμη σήματα όπως Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Peek & Cloppenburg, GAP, Humanic, Sephora, Douglas, Marks & Spenser, Esprit, Nike, Seven Seconds, Parlmers, Benetton, Motivi, Puma, Mango, Terranova, Sisley, Max Mara, Lacoste, Burger King, KFC, BMS, Subway, Patafritas and Olive Oil & Oregano, Lavazza, Caffeine κλπ.