Skip to main content

Τι απαντούν τα Public στις καταγγελίες για «μαϊμού» προσφορές (φωτο)

Η αλυσίδα καταστημάτων Public αναγνώρισε το λάθος στην τιμή του υπολογιστή και κάνει λόγο για ανθρώπινο λάθος και μεμονωμένο περιστατικό.

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει εδώ και λίγες ώρες η καταγγελία καταναλωτή για «μαϊμού» προσφορά από την αλυσίδα καταστημάτων Public και συγκεκριμένα στην τιμή ενός υπολογιστή, στο πλαίσιο της Black Friday.

Με ανακοίνωσή της η εταιρεία αναγνωρίζει το λάθος και κάνει λόγο για ανθρώπινο λάθος και μεμονωμένο περιστατικό. Σημειώνεται ότι σε πολλά καταστήματα Public από νωρίς το πρωί είχε συγκεντρωθεί πλήθος κόσμου - κυρίως νεαρών - για να εκμεταλλευτούν τις προσφορές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση από τα Public:

Αγαπητοί φίλοι,

με αφορμή σημερινό μεμονωμένο περιστατικό σε συγκεκριμένο κατάστημα μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Το συμβάν αφορά σήμανση (ταμπελάκι) τιμής που τοποθετήθηκε εκ παραδρομής σε λάθος προϊόν.

Ο συγκεκριμένος κωδικός προϊόντος (laptop) δεν συμμετείχε στο Black Friday κι ούτε εντάχθηκε ποτέ σε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό προς τους πελάτες μας, τους οποίους εμείς οι ίδιοι παρακινούσαμε από την πρώτη στιγμή να φτιάξουν τη λίστα των αγορών τους, να τσεκάρουν τις τιμές και να τις συγκρίνουν με τις σημερινές.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας θα θέλαμε ακόμη να σημειώσουμε ότι οι τιμές των προϊόντων μας είναι καταγεγραμμένες στο ηλεκτρονικό μας σύστημα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο πελάτης στο ταμείο θα πλήρωνε την τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας σύστημα, δηλαδή τα 669€.

Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης ενέργειας και με στόχο να προσφέρουμε επιλογές στους πελάτες μας δημιουργήθηκαν τιμές και ταμπελάκια Black Friday για 13.000 κωδικούς. Στο πλαίσιο αυτό, είναι πιστεύουμε ανθρώπινο να γίνονται λάθη και παραλείψεις. Σε κάθε περίπτωση έχουμε τη διάθεση να τα αναγνωρίζουμε και να τα διορθώνουμε.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.