Skip to main content

Η απάντηση Σπίρτζη στην κριτική για την ταλαιπωρία στην Ιόνια Οδό

Από την ημέρα παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων ως σήμερα επιχειρείται η αποδόμηση της υπερπροσπάθειας για την ολοκλήρωση των έργων λέει ο υπουργός.

Με μία ανακοίνωση 10 σελίδων, που περιλαμβάνει δημοσιεύματα ελληνικών και ξένων μέσων για τα έργα στους οδικούς άξονες και τα... μποτιλιαρίσματα παγκοσμίως, απέστειλε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, απαντώντας, με τον τρόπο του, στις επικρίσεις για τα εγκαίνια ημιτελών δρόμων και την επίθεση που δέχθηκε η κυβέρνηση για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στην Ιόνια Οδό κατά την επιστροφή τους από τις πασχαλινές διακοπές. Χρησιμοποιεί, δε, ως επιχείρημα ότι μποτιλιαρίσματα γίνονται και... στο Λος Άντζελες για την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι «αφορμή για την κορύφωση του πραγματικού φιάσκου της αντιπολιτευτικής προπαγάνδας υπήρξε η ταλαιπωρία τη Δευτέρα του Πάσχα, σε μια περιοχή που σε κάθε έξοδο παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο, μιας και η παλιά εθνική διαθέτει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση».

Το υπουργείο Υποδομών αναφέρει πως «είναι γνωστό σε όλους ότι δεν έγιναν εγκαίνια στην Ιονία Οδό. Είναι γνωστό σε όλους ότι οι σήραγγες ξεκίνησαν μετά το 2015 και είναι πλέον έτοιμες, ενώ έπρεπε να παραδοθούν τον Αύγουστο του 2017 και το οδικό τμήμα που τις συνδέει είχε καθυστερήσεις, εξαιτίας καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις».

«Τι θα προτιμούσαν οι φωστήρες της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού και των ΜΜΕ τους; Να μην δινόταν η μεγάλη σήραγγα και να κινούνταν οι πολίτες για πολύ μεγαλύτερη απόσταση στην παλιά εθνική οδό, των αλλεπάλληλων στροφών και της υψηλής επικινδυνότητας;», διερωτάται.

Ακόμη, σημειώνει ότι «από την ημέρα παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων ως σήμερα, επιχειρείται συνεχώς από τη Ν.Δ., τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ) και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσής τους, η αποδόμηση της υπερπροσπάθειας που έγινε τα δύο τελευταία χρόνια για την ολοκλήρωση και παράδοση των τελματωμένων έργων που άφησαν πίσω τους».

«Δυστυχώς γι’ αυτούς», καταλήγει, «η κατάσταση των έργων και τα εργοτάξια φαίνονταν πριν από τον Ιανουάριο του 2015 και φαίνονται και σήμερα που χρησιμοποιούνται από τους πολίτες».