Skip to main content

Η start up της Θεσσαλονίκης που μπαίνει σφήνα στην αγορά της πάνας

Από Voria.gr
Ο 29χρονος Τζάκο Καράσσο αξιοποιεί τις δυνατότητες των on line πωλήσεων, διπλασιάζοντας κάθε μήνα τον τζίρο των Αgnotis. Νέα προϊόντα ακολουθούν.
της Άννης Καρολίδου
 
Δεν πάτησε ακόμη τα 30 του χρόνια και ήδη έχει κάνει τα πρώτα του πετυχημένα επιχειρηματικά βήματα με τις Αgnotis. O λόγος για τον Τζάκο Καράσσο, παιδί παλιάς οικογένειας της Θεσσαλονίκης στο textile, που στόχευσε σωστά και από τον Οκτώβριο του 2014 ως σήμερα, με τις βρεφικές πάνες Agnotis, πετυχαίνει κάθε μήνα διπλασιασμό πωλήσεων και κερδοφόρα λειτουργία για την εταιρεία του, την «Καράσσο Α.Ε.»
 
Τι έκανε ο κ. Καράσσο και η κυριολεκτικά ….νεογέννητη εταιρεία του, μία επιχείρηση που ανήκει στις ονομαζόμενες start ups, πέτυχε διάνα στο στόχο της; 
 
Εξήγηση φυσικά και υπάρχει και όπως εξηγεί: «Μπήκα σε μία αγορά ήδη ανεπτυγμένη, αυτή της βρεφικής πάνας. Μπήκα στις on line πωλήσεις με ένα προϊόν για το οποίο υπήρχε και θα υπάρχει ζήτηση. Μπήκα στην πώληση ενός προϊόντος που εγγυάται επαναλαμβανόμενες αγορές, με ένα fast moving προϊόν. Διάλεξα τις on line πωλήσεις , εξασφαλίζοντας έτσι, σε μόνιμη βάση, τιμές προσφοράς για τους νέους γονείς που είναι εξοικειωμένοι με το ίντερνετ».
 
Όλα τα παραπάνω βέβαια στηρίχθηκαν σε ένα ποιοτικό προϊόν, το οποίο βγήκε στην αγορά με ένα πολύ ιδιαίτερο και πρωτοποριακό design, ένα προϊόν που έδωσε στους δημιουργούς των Αgnotis ( την Dolphins Communication Design, εταιρεία Θεσσαλονίκης) το βραβείο «Ερμής».
 
Τζάκο Καράσσο
 
Η αγορά της πάνας στην Ελλάδα, υπολογίζεται συνολικά στα 500 εκατ. ευρώ και τη μοιράζονται περίπου 50%-50% οι βρεφικές πάνες με τις πάνες ακράτειας. 
 
Η «Καράσσο Α.Ε.», με τις Agnotis επέλεξε, όπως το brand άλλωστε δηλώνει ξεκάθαρα, τις βρεφικές πάνες.  Η συγκεκριμένη αγορά, της οποίας θέλει να πάρει ένα μερίδιο ο Τζάκο Καράσσο, κυριαρχείται από τρεις εταιρείες, με δύο θυγατρικές πολυεθνικών να ελέγχουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. 
 
Οι Αgnotis, ανοίγουν δρόμο για νέα ποιοτικά προϊόντα, που παραδίδονται στον πελάτη, χωρίς την ελάχιστη επιπλέον επιβάρυνση,  σε διάστημα μίας ημέρας εάν πρόκειται για αστικά κέντρα και μέσα σε 48 ώρες αν πρόκειται για νησιά.  
 
Η εταιρεία, ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς και ως σήμερα δεν χρειάστηκε να αναζητήσει χρηματοδότηση, αναπτύσσεται με τα έσοδα που έχει και, επιπλέον, ετοιμάζεται να βγάλει στην αγορά και άλλα συγγενή προϊόντα. 
 
Μέσα στον επόμενο ένα – ενάμισι μήνα, θα τοποθετήσει στην αγορά μωρομάντηλα ενώ προς το Σεπτέμβριο θα έρθει και από κοντά η πάνα- βρακάκι, μαζί με μία ειδική eco κρέμα αλλαγής πάνας.  Στα σχέδια για τον εμπλουτισμό της γκάμας των Agnotis, είναι η δημιουργία και άλλων προϊόντων περιποίησης των βρεφών, ενώ οι οn line πωλήσεις συντομεύουν την πρόσβαση και σε αγορές εκτός Ελλάδας.