Skip to main content

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανοίγει δρόμο στο 2018 με λουλούδια και γλυκά

Έξυπνες ενέργειες μάρκετινγκ από την ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ενισχύει τα δρομολόγιά της στις ημέρες των γιορτών. Ο ρόλος των ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνει, με τις πολύ πρόσφατες παρεμβάσεις της, ότι μπήκε στο 2018 με μία νέα αντίληψη σε ό,τι αφορά τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και την προβολή τους, παρότι η εταιρεία, εξαρτάται σε καθοριστικό βαθμό από το δίκτυο του ΟΣΕ πάνω στο οποίο κινείται αλλά και από την ΕΕΣΣΤΥ, που συντηρεί το τροχαίο υλικό που της εκμισθώνει η ΓΑΙΑΟΣΕ.

Η πρώτη πρωτοβουλία που εντυπωσίασε, ήταν η πολύ έξυπνη και ευχάριστη κίνηση της εταιρείας, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, να προσφερθούν στους επιβάτες που ταξίδευαν κόκκινα τριαντάφυλλα και σοκολατάκια, όπως και δωρεάν γεύμα στους επιβάτες της πρώτης θέσης. Είναι βέβαιο, ότι και όσοι δεν γιόρταζαν το συγκεκριμένο Άγιο θα υποδέχτηκαν με ευχαρίστηση αυτές τις ασυνήθιστες χειρονομίες που είχαν ένα …ιταλικό άρωμα. Άλλωστε, να μη λησμονούμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει πλέον στην ιταλική FSI.  

Κι αν τα λουλούδια και τα σοκολατάκια, μπορούν να θεωρηθούν μία έξυπνη μαρκετίστικη ιδέα, οπωσδήποτε ουσιαστική και στη σωστή κατεύθυνση είναι η απόφαση της διοίκησης για ενίσχυση των δρομολογίων στο τριήμερο της Αποκριάς και της Καθαράς Δευτέρας και προς την Ξάνθη. Τις ημέρες αυτές πολύ μεγαλύτεροι αριθμοί ταξιδιωτών θέλουν να μετακινηθούν για τις καρναβαλικές εκδηλώσεις σε προορισμούς όπως η Πάτρα αλλά και η Ξάνθη, που δέχεται μεγάλο αριθμό επισκεπτών από τη βόρειο Ελλάδα.

Επιτέλους, τις ημέρες των αργιών, των μεγάλων γιορτών, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να πυκνώνει τα δρομολόγιά της για την εξυπηρέτηση του κοινού αλλά και για να πραγματοποιεί, εξαιτίας αυτού του λόγου, μεγαλύτερες εισπράξεις από την πώληση εισιτηρίων. Και το τονίζουμε γιατί είχε καταγραφεί ακριβώς το αντίθετο, μείωση δρομολογίων μέσα σε περιόδους γιορτών και αυξημένης επιβατικής κίνησης (Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά).

Αλλά είναι γνωστό, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μόνο πάροχος υπηρεσιών. Δεν της ανήκει το δίκτυο, ούτε το σιδηροδρομικό τροχαίο υλικό. Επειδή όμως είναι η εταιρεία που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες, επιβάτες και επιχειρήσεις που θέλουν να μεταφέρουν φορτία, είναι αυτή που χρεώνεται τις αρνητικές επιπτώσεις.

Ελπίζεται ότι επιτέλους, με την ολοκλήρωση της κατασκευής του τμήματος Τιθορέα- Λιανοκλάδι- Δομοκός εντός του 2018, θα πάψουν οριστικά, όχι μόνο οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια στον βασικό άξονα Θεσσαλονίκης – Αθήνας, αλλά και οι εκτροχιασμοί που συνέβαιναν λόγω της παλαιότητας της γραμμής, με τις επιπτώσεις να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τα πράγματα, σύμφωνα με γνωρίζοντες, θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταθέσει δεσμευτική οικονομική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ, την εταιρεία που έχει την ευθύνη συντήρησης του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού και η οποία αντιμετωπίζει μέχρι και σήμερα ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά σε μέσα. Αν η ιδιωτική και πιο ευέλικτη στο μέλλον ΕΕΣΣΤΥ, μπορεί, με επενδύσεις, να καλύψει τις ανάγκες που έχει και, αν το σιδηροδρομικό δίκτυο σταδιακά βελτιώνεται, τότε ίσως ο ελληνικός σιδηρόδρομος προσφέρει πολλές και πολύ πιο ευχάριστες εκπλήξεις στους διαχρονικά πιστούς φίλους του.