Skip to main content

Η Βουλγαρία ανησυχεί για την τουρκική διείσδυση, εμείς γιατί όχι;

Σε αντίθεση με το αλαλούμ των ελληνικών κυβερνήσεων, η Τουρκία έχει συγκεκριμένη πολιτική και σε τακτά διαστήματα προχωρεί ακόμη ένα βήμα μπροστά.

Πώς είναι δυνατόν να εξακολουθούμε ακόμη να πιστεύουμε ότι η ανοχή στην τουρκική διείσδυση στην Θράκη -και όχι μόνον- οφείλεται αποκλειστικώς στην ολιγωρία, ή ατολμία των πολιτικών μας; Πώς είναι δυνατόν, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις αρμοδίων αλλά και ανησυχούντων πολιτών που έχουν γνώση της κατάστασης, η πολιτεία να μη φροντίσει να αποδυναμώσει την πολιτική των τουρκοφρόνων κατευθυνομένων από του τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής;

Εξ ανάγκης τείνουμε να δώσουμε βάση σε υπόνοιες περί σκόπιμης υποχώρησης στις απαιτήσεις της Άγκυρας, για λόγους που επιβάλλεται κάποτε να γίνουν γνωστοί. Τι άλλο να υποθέσει κανείς, όταν και αυτοί ακόμη οι Αλβανοί (Αλβανίας και Κοσσυφοπεδίου) εξεγέρθηκαν όταν οι κ.κ. Ερντογάν και Νταβούτογλου υπερέβησαν τα εσκαμμένα στην πολιτική διείσδυσης στις χώρες τους;

Η Τουρκία έχει συγκεκριμένη πολιτική -σε αντίθεση με το αλαλούμ των ελληνικών κυβερνήσεων- και σε τακτά διαστήματα προχωρεί ακόμη ένα βήμα μπροστά. Δημοσιεύσαμε προ ημερών στη Voria.gr τις διαδηλώσεις των Βουλγάρων να αλλοιωθεί η ιστορία τους (το ίδιο κέντρο σε όλα τα Βαλκάνια, και στην Ελλάδα, εργάζεται επ’ αυτού με «βολικούς» αποδομητές της ιστορίας), όπου υποχρεώθηκε σε παραίτηση ο υπουργός Παιδείας, επειδή ήθελε την απάλειψη του όρου «οθωμανική σκλαβιά» και την αντικατάστασή της με την «οθωμανική συνύπαρξη».

Ακριβώς το ίδιο είχε επιχειρηθεί προ καιρού στην Αλβανία και στο Κοσσυφοπέδιο. Οι κ.κ. Ερντογάν και Νταβούτογλου σε κάθε ευκαιρία έκαναν λόγο, εμπρός σε αλβανικό κοινό, ότι Τούρκοι και Αλβανοί ήσαν αδελφωμένοι εντός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (που δεν είναι ψευδές, όσο αφορά την Ελλάδα, όπου Τουρκαλβανικά στρατεύματα κατέστειλαν τις πολλές τοπικές εξεγέρσεις). Όμως, λόγιοι Αλβανοί των δύο αλβανικών κρατών, είχαν διαμαρτυρηθεί εντόνως, παρουσιάζοντας πληθώρα μαρτυριών που αποδείκνυαν ότι αλβανικοί πληθυσμοί, (σε κάποιες περιόδους) ζούσαν υπό καθεστώς οθωμανικής δουλείας.

Είναι δε εντυπωσιακές οι προτάσεις και αποφάσεις της ελληνικής κεντρικής, αλλά και τοπικής εξουσίας, που φαίνεται πως δεν έχουν αντιληφθεί το πρόβλημα του Ισλάμ. Ποιος ανεγκέφαλος πολιτικός αποφάσισε ότι πρέπει να εγκατασταθούν 6.000 μουσουλμάνοι πρόσφυγες στον Έβρο; (όταν υπάρχουν χώρες στην Ευρώπη που δημοσίως δηλώνουν πως θα δεχθούν μόνον χριστιανούς πρόσφυγες, χωρίς αυτές να έχουν το δικό μας πρόβλημα με τους Τούρκους).

Τη δήλωση του κ. Μπουτάρη να εγκατασταθούν πρόσφυγες στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, δεν την σχολιάζω επειδή δεν γνωρίζω εάν εκείνη την στιγμή τελούσε εν ευθυμία. Αν καταγράφαμε όλες τις δηλώσεις του κ. Μπουτάρη (από την ανάθεση εκπομπής στην TV 100, στην Τζούλια Αλεξανδράτου, έως τον οικισμό ηδονής που είχε στο πρόγραμμά του, θα εκδίδαμε εγκυκλοπαιδεία).

Θα προσθέσω ένα ακόμη επιχείρημα σ’ αυτά του αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, που δεν είναι άλλο από το χθεσινό αίτημα Ιμάμη στην Δανία, ο οποίος προτρέπει την Δανική κυβέρνηση να κάνει δεκτούς τους παιδικούς γάμους, με την νύφη άνω των 9 ετών, με το αιτιολογικό ότι αποτελούν μέρος της κουλτούρας πολλών προσφύγων που φθάνουν στη Σκανδιναβική χώρα! Δεν ενσωματώνονται οι μουσουλμάνοι, απεναντίας μόλις αποτελέσουν πολυάριθμη κοινότητα απαιτούν επιβολή του δικού τους τρόπου ζωής, με τους δήθεν προοδευτικούς χριστιανούς να αποδέχονται πολλά από τα αιτήματα, χωρίς να υπάρχει αντιστάθμισμα.

Όπως μετέφερε στα ελληνικά το Βαλκανικό Περισκόπιο, η επανεκλογή του Μουσταφά Χατζή, ως επικεφαλής Μουφτής, στα τέλη Ιανουαρίου, έθεσε και πάλι το θέμα της επιρροής της Τουρκίας στην μουσουλμανική κοινότητα στη χώρα.

Τίθεται, εκ νέου, το ίδιο ερώτημα: Μήπως οι εκπαιδευτικές και θρησκευτικές δραστηριότητες που χρηματοδοτούνται από το τουρκικό κράτος στη Βουλγαρία και ελέγχονται από αυτό, αποτελούν  απειλή για την εθνική ασφάλεια;

«Ο κύριος κίνδυνος μιας ανεπιθύμητης ανάπτυξης στους μουσουλμάνους της χώρας ωθείται από την κρατική πολιτική. Το ίδιο το κράτος απειλεί την εθνική ασφάλεια με την απροσεξία του στον τομέα αυτόν» σχολίασε ο κ. Μιχαήλ Ιβάνοφ.

Ο οποίος προβαίνει σε μια αξιοπρόσεκτη διαπίστωση: «Είναι λάθος ότι η Τουρκία εξάγει το Ισλάμ. Αυτό είναι κατηγορηματικά αναληθές. Η Τουρκία εξάγει πολιτική επιρροή μεταξύ των μουσουλμανικών κοινοτήτων. Χρησιμοποιεί τις μουσουλμανικές κοινότητες για να περάσει την πολιτική της μεταξύ των μουσουλμάνων που τους βλέπει ως μέσο διείσδυσης στη χώρα».

Φαίνεται, πως μόνον στην Ελλάδα η επιρροή των δήθεν προοδευτικών κύκλων καθορίζει πλήρως την πολιτική της χώρας.