Skip to main content

IN-EDIT: Επτά ημέρες γεμάτες… μουσική για τα μάτια σας

Το IN-EDIT επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη για τέταρτη χρονιά και πριν φτάσει στην πλατεία Αριστοτέλους, κάνει μία στάση στο Cocktail Bar.

Οι Oasis αντιμετωπίζουν τους Blur, ο Leonard Cohen συνοδεύει με την κιθάρα του τον Bob Dylan, ο Yo-Yo Ma ταξιδεύει σε όλη την Ασία με την ορχήστρα του, η Janis Joplin συναντά τον Frank Zappa την ώρα που δύο παιδιά προσπαθούν να παίξουν house μουσική στο Ιράν.

Στην τέταρτη διοργάνωση του IN-EDIT, 18 σπουδαία μουσικά ντοκιμαντέρ συνθέτουν το πρόγραμμα, το οποίο συμπληρώνεται από δύο μεγάλα πάρτυ, ένα μουσικό αφιέρωμα, ένα διαφορετικό brunch, dj-sets και την σπουδαία εμφάνιση του Edwyin Collins στη σκηνή του Ολύμπιον.

Το IN-EDIT επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη για τέταρτη χρονιά και πριν φτάσει στην πλατεία Αριστοτέλους, κάνει μία στάση στο Cocktail Bar. Στο καθιερωμένο πια Soundcheck Party, το IN-EDIT παρουσιάζει το φετινό πρόγραμμά του, οι Scoot Boy & Sakis Korovessis διαλέγουν τις μουσικές και οι mixologists του Cocktail Bar ετοιμάζουν special cocktails. Την Κυριακή, 26 Μαρτίου, στις 19:00.

Η αυλαία του IN-EDIT ανοίγει στις 30 Μαρτίου με την προβολή του ντοκιμαντέρ Nick Cave: One more time with Feeling. Ο Nick Cave ηχογραφεί τον δέκατο έκτο δίσκο του με τους  Bad Seeds, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να αποδεχτεί την απώλεια του γιου του. Ένα αριστούργημα μουσικής, εικόνων, και ακατέργαστων συναισθημάτων, που προβάλλεται στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά. Αμέσως μετά τη λήξη της προβολής, οι Joint Malfunction και η μπύρα SOL δίνουν ραντεβού στο φουαγιέ του Ολύμπιον για ένα διαφορετικό live session.

Για την επόμενη εβδομάδα, το IN-EDIT μας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο με μέσο την μουσική: Τα πρώτα χρόνια της ιλιγγιώδους πορείας των Beatles (Eight Days a Week), η περιοδεία που καθιέρωσε την Madonna σε βασιλισσα της ποπ (Strike A Pose) αλλά και εκείνη που έκανε γνωστό τον Bob Dylan στο ευρύ κοινό (Don’t Look Back). Ένα ταξίδι κατά μήκους της Ασίας με τον Yo-Yo Ma, τον σπουδαιότερο τσελίστα των ημερών μας (Music of Strangers) και μία αναλυτική καταγραφή της σύγχρονης αφρικανικής μουσικής σκηνής (Fonko), η ιδιότροπη προσωπικότητα του Frank Zappa (Eat that Question) και η μελαγχολική Janis Joplin (Little Girl Blue), η δραματική ιστορία του Mark Linkous (The Sad and Beautiful World of Sparklehorse), η ζωή του πιο ταλαντούχου μπασίστα όλων των εποχών, Jaco Pastorius (Jaco) και η ιστορία της δισκογραφικής των James Lavelle, UNKLE, DJ Shadow (The Man from Mo’ Wax), είναι μόνο μερικές από τις ιστορίες που περιέχει το φετινό πρόγραμμα.

Ο Leonard Cohen διασχίζει τις Η.Π.Α. (Bird on A Wire), ο Danny Fields αφηγείται ιστορίες από τη ζωή του με μερικούς από τους πιο σπουδαίους και εκκεντρικούς μουσικούς (Danny Says) και μία ορχήστρα με όργανα κατασκευασμένα από σκουπίδια, κάπου στην Παραγουάη, αποδίδει το μεγαλείο της μουσικής (Landfill Harmonic), τη στιγμή που δύο νέοι ταλαντούχοι μουσικοί κρύβονται σε υπόγεια, προσπαθώντας να παίξουν απαγορευμένη house μουσική στο σύγχρονο Ιραν (Raving Iran).

Αυτή η διοργάνωση όμως έχει μία ακόμη ιδιαιτερότητα: το IN-EDIT καθιερώνει στο πρόγραμμά του την ενότητα DOC ALIVE: Ο πρωταγωνιστής του ντοκιμαντέρ “βγαίνει” από την μεγάλη οθόνη και παρουσιάζεται στη σκηνή, για να ερμηνεύσει την μουσική του, ζωντανά σε ένα live session που ακολουθεί την προβολή και διαρκεί περίπου 30 λεπτά. Ο Edwyin Collins έρχεται στη Θεσσαλονίκη μετά την καθηλωτική εμφάνισή του στη φετινή διοργάνωση του IN-EDIT στην Αθήνα, για ένα ακόμη Doc Alive, τη Δευτέρα 3 Απριλίου, στις 20.00. Τραγουδιστής της post-punk μπάντας Orange Juice, ξεκίνησε τη δική του σόλο καριέρα στα τέλη της δεκαετίας του ’80, το 2005 εισήχθη στο νοσοκομείο μετά από δύο εγκεφαλικά́ επεισόδια και έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να ερμηνεύσει τραγούδια από τον έκτο δίσκο του, που συνέθεσε και ηχογράφησε κατά τη διάρκεια της αποκατάστασής του.

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ ολοκληρώνεται τη Τετάρτη, 5 Απριλίου, με τους Oasis (Supersonic) να βρίσκονται ξανά απέναντι στους Blur (New World Towers), ενώ οι μουσικοί παραγωγοί του Imagine 89,7 αναλαμβάνουν τη διαιτησία. Στις 21.30, το βράδυ της Τετάρτης, η μεγάλη κόντρα ανάμεσα στα δύο κορυφαία σχήματα της Britpop επαναλαμβάνεται στο Ολύμπιον.

Ακόμη, το Σάββατο 1 Απριλίου, το IN-EDIT ακολουθεί την εντολή της Μαντόνα: Strike A Pose! και πηγαίνει στο UBERΝΤΟΥΖ (Δαναϊδών και Σφετσίου) για ένα πάρτυ που θα κρατήσει -αναπόφευκτα- μέχρι το πρωί. Την επόμενη ημέρα, από τις 12.00 μέχρι τις 18.00, το ραντεβού είναι στο Bord De L’Eau (Εγνατία 45) για ένα διαφορετικό brunch μετά μουσικής. Το project Brunch in Tunes παρουσιάζεται για πρώτη φορά, σε έκδοση..IN-EDIT.

Τέλος, τη Δευτέρα 3 Απριλίου, με αφορμή την προβολή του ντοκιμαντέρ The Man from Mo’ Wax,  το ΠΙΚΑΠ (Ολύμπου 57) διοργανώνει ένα μουσικό αφιέρωμα στη δισκογραφική εταιρία που είναι τρόπος ζωής.

Από τις 30 Μαρτίου μέχρι τις 5 Απριλίου, στο IN-EDIT, η μουσική και το σινεμά συναντιούνται στην πιο ειλικρινή τους μορφή: το ντοκιμαντέρ.

Το εισιτήριο του φεστιβάλ κοστίζει 5 ευρώ και του doc alive 8 ευρώ. Διατίθενται πακέτα εισιτηρίων 2+1 (10 ευρώ) και IN-EDIT PASS που εξασφαλίζει είσοδο σε όλες τις προβολές του φεστιβάλ (30 ευρώ). Προπώληση γίνεται στα εκδοτήρια του Ολύμπιον και μέσω της viva. Bρείτε επιπλέον πληροφορίες για το φεστιβάλ και το πρόγραμμά του εδώ.



IN-EDIT Thessaloniki Edition
30 Μαρτίου – 5 Απριλίου
Ολύμπιον
Πλ. Αριστοτέλους