Skip to main content

Καταστήματα σε Λεμεσό και Κόσοβο από τη SAM 0-13

Με τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και το εξωτερικό και περιορισμό του λειτουργικού κόστους αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση η SAM 0-13 , που σήμερα διαθέτει 45 καταστήματα εντός και εκτός

Με τη δημιουργία νέων καταστημάτων  σε Ελλάδα και το εξωτερικό και περιορισμό του λειτουργικού κόστους αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση η SAM 0-13, που σήμερα διαθέτει 45 καταστήματα εντός και εκτός των πυλών.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη Voria.gr ο οικονομικός διευθυντής της SAM 0-13, κ. Σαραφόπουλος μέχρι τέλος του 2010 η εταιρία θα δημιουργήσει δυο καταστήματα ένα στη Λεμεσό και ένα στο Κόσοβο με τη μέθοδο franchising, ενώ για το 2011 σχεδιάζει τη δημιουργία άλλων τεσσάρων καταστημάτων από τα οποία το ένα πιθανόν να πραγματοποιηθεί στο εξωτερικό.  Από τα 45 καταστήματα SAM 0-13 που διαθέτει η επιχείρηση σήμερα τα 12 είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα έχουν γίνει με τη μέθοδο του franchising.


 Στο εξωτερικό η εταιρία SAM 0-13 διαθέτει 4 καταστήματα στην Κύπρο, 1 στο Βουκουρέστι και 1 στην Αλβανία.  Όπως αναφέρει ο κ. Σαραφόπουλος, η διοίκηση της εταιρίας δεν έχει καταλήξει ακόμη σε ποιες περιοχές θα δημιουργηθούν τα νέα καταστήματα, καθώς θα εξαρτηθεί από την αξιολόγηση των προτάσεων που θα έχει από υποψήφιους  franchisees.  Στην Κύπρο το νέο κατάστημα  θα γίνει στο  My Mall στη Λεμεσσό, το οποίο θα εγκαινιαστεί στις 10 Νοεμβρίου, ενώ ήδη λειτουργούν ήδη τέσσερα καταστήματα στην Κύπρο.


Στοχευμένη στρατηγική και οι μεθοδευμένες κινήσεις έχουν σαν αποτέλεσμα τη διατήρηση της SAM 0-13 στις υψηλότερες θέσεις προτίμησης του αγοραστικού κοινού παρά την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση, τονίζει ο κ.Σαραφόπουλος. Η συγκράτηση των τιμών παρά τις διαδοχικές αυξήσεις του ΦΠΑ και ο βέλτιστος συνδυασμός τιμής, ποιότητας και σχεδιασμού συμβάλλουν στην ενίσχυση της θέσης της SAM 0-13 στην αγορά του παιδικού ενδύματος, κατέχοντας μια από τις υψηλότερες θέσεις στις best value for money εταιρείες. 

 

Ο κ. Σαραφόπουλος επισημαίνει ότι η τάση που παρατηρήθηκε φέτος είναι η στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα. Και αυτό, αναφέρει, διαφάνηκε από το γεγονός ότι αν και μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου του 2010 η εταιρεία κατέγραψε μια κάμψη 9,2% των πωλήσεων, ο αριθμός των αποδείξεων και των τεμαχίων είναι μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι. Οπερ σημαίνει στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα, εξηγεί.  Διαβλέπει ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί και το 2011.  Για το σύνολο του έτους φέτος βλέπει να διατηρείται η κάμψη των πωλήσεων που σημειώθηκε μέχρι το Σεπτέμβριο, ενώ το 2009 ο κύκλος εργασιών της SAM 0-13 που εμπορεύεται τα ομώνυμα προϊόντα ήταν 6,3 εκατ. ευρώ. Η επιχείρηση εξάγει το 8-10% του κύκλου εργασιών της. Ωστόσο περαιτέρω κάμψη διαβλέπει και για το 2011, λόγω οικονομικής κρίσης. Φως στο τούνελ από την κρίση εκτιμά ότι θα δει η χώρα το 2013 εάν δεν επέλθει νέα παγκόσμια οικονομική κρίση.


Η επιχείρηση τονίζει, ότι επιδιώκει τη μείωση του λειτουργικού κόστους με επαναπροσδιορισμό των ενοικίων των καταστημάτων και άλλες ενέργειες, ώστε να αντιμετωπιστεί η οικονομική κρίση. Η ανάπτυξη του δικτύου αποτελεί σταθερό στόχο της διοίκησης , καθώς εξασφαλίζει τόσο στην εταιρεία όσο και στους συνεργάτες της μια σταθερή και προσοδοφόρα πορεία.


Παράλληλα, η λειτουργία του e-shop της εταιρείας παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα και δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη, ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής να επιλέγει ρούχα και αξεσουάρ μέσα από μια τεράστια ποικιλία χωρίς να επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής εφόσον η αγορά ξεπερνά τα 50 ευρώ.