Skip to main content

Κλεφτοπόλεμος ιδιοκτητών φορτηγών με το κράτος

Στη λογική του κλεφτοπόλεμου έχουν μπει για τα καλά οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ, για να αντιμετωπίσουν τις δικαστικές συνέπειες που μπορεί να έχει η συνέχιση των κινητοποιήσεών τους.
Στη λογική του κλεφτοπόλεμου έχουν μπει για τα καλά οι ιδιοκτήτες των φορτηγών και των βυτιοφόρων ΔΧ, για να αντιμετωπίσουν τις δικαστικές συνέπειες που θα μπορούσε να έχει η συνέχιση – κι επισήμως – των απεργιακών τους κινητοποιήσεων, από τη στιγμή που τα οχήματά τους είναι επιταγμένα και οι ίδιοι επιστρατευμένοι.

Στο πλαίσιο αυτό δεν δηλώνουν ότι απεργούν, αλλά ότι εκφράζουν απλώς τη διαμαρτυρία τους, αποφεύγοντας τις εντάσεις, αλλά αποφεύγοντας παράλληλα και να φορτώνουν και κατά συνέπεια να τροφοδοτούν την αγορά. Στο ίδιο πλαίσιο, σύμφωνα με πληροφορίες, ζητούν από τις εταιρίες, στις οποίες έχουν ασφαλισμένα τα φορτηγά τους, να διακόψουν το συμβόλαιό τους, έτσι ώστε να είναι και νομικά καλυμμένοι. Ως γνωστόν, όταν ένα όχημα είναι ανασφάλιστο, απαγορεύεται εκ του νόμου να κυκλοφορεί κιόλας.

 Άλλοι πάλι προτιμούν την τακτική του γιατρού. Δηλαδή, ζητούν γνωμάτευση για πόνους στη …μέση, που δύσκολα εξακριβώνεται και έτσι μένουν εκτός υπηρεσίας με χαρτί από το νοσοκομείο. Κατά συνέπεια, κανείς δεν μπορεί να τους κυνηγήσει δικαστικά και είναι απόλυτα καλυμμένοι. Στο μεταξύ η αγορά τροφοδοτείται με καύσιμα από τα ιδιωτικά βυτιοφόρα, αλλά αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, αργά ή γρήγορα, θα αντιμετωπίσει πρόβλημα.