Skip to main content

Κορρές: Αύξηση 10,4% των κερδών στο εννιάμηνο

Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της εταιρίας ανήλθαν σε 3,4 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο του 2009 έναντι 3,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2008.
Αύξηση 10,4% εμφάνισαν τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Κορρές ΑΕ, καθώς ανήλθαν σε 3,4 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο του 2009 έναντι 3,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2008, λόγω της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα €7,9 εκατ. το εννιάμηνο του 2009 από €6,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, αυξημένα κατά €1,1 εκατ. ευρώ ή 16,2%, αποτέλεσμα των μειωμένων λειτουργικών εξόδων. Έτσι το περιθώριο EBITDA αυξήθηκε κατά 2,9 ποσοστιαίες μονάδες και ανήλθε στο 20,7% από 17,9% το αντίστοιχο διάστημα του 2008.

Οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 37,9 εκατ. ευρώ από 37,8 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2008, παρουσιάζοντας αύξηση 0,2%.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές  διαμορφώθηκαν θετικές στα €5,5 εκατ. από -€2,6 εκατ. το προηγούμενο εννιάμηνο του 2008, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.

Τα λειτουργικά προ αποσβέσεων έξοδα (Έρευνας και Ανάπτυξης, Διοικητικής Λειτουργίας και Διάθεσης) του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 16,3 εκατ. ευρώ έναντι 18,2 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 1,9 εκατ. ευρώ ή 10,2%.

Όπως τονίζει η εταιρία στην ανακοίνωσή της, «για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το εννιάμηνο του 2009 τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης προ αποσβέσεων της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.Β.Ε.- εταιρεία η οποία εξαγοράστηκε μετά το εννεάμηνο του 2008- και της District Two, καθώς και από το εννιάμηνο του 2008 τους  τρεις μήνες για τους οποίους ενοποιήθηκε η District Two, τα αντίστοιχα λειτουργικά  έξοδα του Ομίλου ανήλθαν στα €14,5 εκατ. από €17,6 εκατ. το εννιάμηνο του 2008, μειωμένα κατά  €3,1 εκατ. ή 17,5%. Η σημαντική μείωση των εξόδων είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους».

Καταλήγοντας, αναφέρεται ότι για το μέλλον η έρευνα και η ανάπτυξη νέων προϊόντων και καινοτόμων μεθόδων παραγωγής, όπως είναι οι εκχυλίσεις βοτάνων, θα συνεχίσουν να αποτελούν παράγοντες ανάπτυξης των μεριδίων της μάρκας στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό, για τις υπόλοιπες αγορές εστίασης, όπως Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία, η ανάπτυξη θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και τα επιλεκτικά σημεία, που έχουν ενισχύσει την κατηγορία φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.