Skip to main content

Κρασιά με... Mostra από τα Τρίκαλα στην Κίνα

Δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά κρασιού ποντάροντας στην εμφάνιση και την ιδανική σχέση ποιότητας και τιμής πραγματοποιεί η σειρά κρασιών Mostra της εταιρείας Τσιλιλή από τα Τρίκαλα.

της Αθανασίας Μπίδιου

abidiou@voria.gr
 
Δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά κρασιού ποντάροντας στην εμφάνιση και την ιδανική σχέση ποιότητας και τιμής πραγματοποιεί η σειρά κρασιών Mostra της εταιρείας Τσιλιλή από τα Τρίκαλα, πρωτοπόρας στον τομέα της αποσταγματοποιίας στη χώρα μας. Παράλληλα, η εταιρεία που ολοκλήρωσε πρόσφατα επένδυση ύψους 2 εκατ.ευρώ για την εγκατάσταση νέων γραμμών εμφιάλωσης και νέων δεξαμενών ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει πριν τα Χριστούγεννα το Παλαιωμένο Τσίπουρο Τσιλιλή.
 
Η εταιρεία των αδελφών Κώστα και Μάκη Τσιλιλή με μακρά παράδοση στην απόσταξη τσίπουρου κυκλοφόρησε το 1990 το πρώτο τσίπουρο που εμφιαλώθηκε στην Θεσσαλία και εκτιμάται ότι κατέχει σήμερα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο εμφιαλωμένο τσίπουρο στην Ελλάδα. Πρωτοκυκλοφόρησε το κρασί Mostra το 2007, το οποίο διαδόθηκε περισσότερο στην εγχώρια αγορά από το φθινόπωρο του 2010 μετά από τη συνεργασία της με την επιχείρηση διανομής Καρούλιας. Σήμερα βρίσκεται στα ράφια των περισσότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ και το επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθεί και σε Σκλαβενίτη και Βερόπουλο. Σε εξέλιξη βρίσκεται η προσπάθεια για εξαγωγή της σειράς Mostra στην Κίνα, όπου θεωρείται μια πολλά υποσχόμενη αγορά λόγω της σχέσης τιμής/ποιότητας του προϊόντος. Στόχος, δε, σύμφωνα με τον κ.Κώστα Τσιλιλή είναι σε ορίζοντα διετίας οι εξαγωγές να φθάνουν το 30% του τζίρου της εταιρείας, η οποία εκτός από το πολυβραβευμένο τσίπουρο Τσιλιλή παράγει ακόμη αποστάγματα και τη σειρά κρασιών Κτήμα Θεόπετρα.
 
Όπως αναφέρει η product manager και υπεύθυνη οινολόγος της εταιρείας, Ιωάννα Τσιλιλή, οι πωλήσεις του Mostra κινούνται με άνοδο μεγαλύτερη του 15% σε ετήσια βάση. Σήμερα αντιπροσωπεύουν το 20% του συνολικού τζίρου της οινοποιίας-αποσταγματοποιίας, που εφέτος υπολογίζεται να ανέλθει σε 5,2 εκατ.ευρώ. Σύμφωνα με την κυρία Τσιλιλή, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Mostra είναι ο συνδυασμός  υψηλής ποιότητας σε χαμηλή τιμή, καθώς η συσκευασία των 500 ml κοστίζει λιγότερο από 3 ευρώ, η παραδοσιακή συσκευασία και το εύκολο άνοιγμα easy open. Η συγκυρία βοηθά την εταιρεία, καθώς εκτός από την κρίση που ευνοεί τα πιο οικονομικά προϊόντα υπάρχει σαφής στροφή των καταναλωτών στο κρασί και τις ελληνικές ετικέτες. Η σειρά Mostra περιλαμβάνει κρασιά λευκά, ροζέ, κόκκινα και ροζέ ημίγλυκα σε συσκευασίες των 187,5ml και 500ml.