Skip to main content

Μυλόπουλος: Προαστιακός σιδηρόδρομος όπου δεν θα πάει το μετρό (vid)

Κινδυνεύουμε να μας πιάσει μαξιμαλισμός, να θέλουμε να πάει το μετρό παντού και να μην μπορεί να χρηματοδοτηθεί, είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.

Όσα αιτήματα για επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την Αττικό Μετρό, θα μεταβιβαστούν στο υπουργείο Υποδομών προκειμένου να ενταχθούν στους ευρύτερους σχεδιασμούς για προαστιακό σιδηρόδρομο, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Μυλόπουλος, αναφερόμενος στη χθεσινή διαβούλευση δημάρχων που πραγματοποιήθηκε στο Ωραιόκαστρο, στο πλαίσιο της οποίας εκφράστηκαν αιτήματα για επιπλέον επεκτάσεις.

«Όλες οι προτάσεις για επεκτάσεις του μετρό εξετάζονται με μεγάλη σοβαρότητα από τους μηχανικούς, τους συγκοινωνιολόγους και τις επιτροπές που έχει συγκροτήσει η Αττικό Μετρό. Πολύ σύντομα θα έχουμε απαντήσεις τεκμηριωμένες προς όλους», είπε απαντώντας στους δημάρχους ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε:

«Θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων με γνώμονα όμως ότι το έργο πρέπει να συνεχίσει να είναι ελκυστικό για χρηματοδότηση».

Όπως είπε, «εντάσσοντας περισσότερες περιοχές και μεγαλώνοντας τον προϋπολογισμό του έργου, κινδυνεύουμε να το κάνουμε να μην είναι ελκυστικό για χρηματοδότηση. Κινδυνεύουμε να μας πιάσει μαξιμαλισμός, να θέλουμε να πάει το μετρό παντού, να διογκώσουμε το έργο και τελικά τα ευρωπαϊκά ταμεία και οι τράπεζες από τις οποίες διεκδικούμε χρηματοδότηση, να μην το χρηματοδοτήσουν».

«Προσπαθούμε να βρούμε τη χρυσή τομή μεταξύ του να απαντήσουμε θετικά στα αιτήματα των δημάρχων και των τοπικών κοινωνιών, με τρόπο όμως που να μη θέτει σε κίνδυνο τη χρηματοδότηση των επεκτάσεων που έχουμε προτείνει», επεσήμανε ο κ. Μυλόπουλος στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τη παρουσίαση της συνεργασίας με την Εταιρεία Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης για τη δράση «Μετρό και Ποίηση».

Πάντως, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ανέφερε, ειδικά για τον δήμο Δέλτα ότι «ακόμα κι αν δεν πάει το μετρό, θα πάει ένας προαστιακός σιδηρόδρομος, αφού δεν ανήκει στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης». 

«Τα αιτήματα που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την Αττικό Μετρό θα μεταβιβαστούν στο υπουργείο Υποδομών προκειμένου να ενταχθούν στους ευρύτερους σχεδιασμούς για προαστιακό σιδηρόδρομο», κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.