Skip to main content

Νέος πονοκέφαλος έρχεται για τις εφοπλιστικές εταιρείες

Γιατί οι ελληνικές εφοπλιστικές, μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνειδητοποιούν ότι η ανάκαμψή τους δεν θα έλθει από την Κίνα...

Σε ύψος - ρεκόρ έχει διαμορφωθεί το εξωτερικό χρέος της Κίνας. Οι πληροφορίες από τον ξένο Τύπο αναφέρουν ότι η επίσημη ανακοίνωση που θα γίνει για το α' τρίμηνο, θα κάνει λόγο για 237% ως ποσοστό επί του ΑΕΠ. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, μόλις το 2007 ήταν 148%. Τα στοιχεία αναλύονται από τις ελληνικές εφοπλιστικές, μεταφοράς ξηρού φορτίου, που αντιλαμβάνονται ότι η ανάκαμψή τους δεν θα έλθει από την Κίνα, οριστικά. Το κακό είναι ότι το Πεκίνο αποτελεί τον βασικό άξονα της μεταφορικής πολιτικής για όλες τις εφοπλιστικές εταιρείες οι οποίες «έστησαν» την παρουσία τους «πάνω» στη μεταφορά πρώτων υλών από και προς την Κίνα.

Ακόμα και αυτές οι εταιρείες που ακόμα ελπίζουν ότι «κάτι» μπορεί να γίνει, αντιλαμβάνονται ότι οι ελπίδες όλων έχουν εξανεμιστεί, όταν η Κίνα έστρεψε την προσοχή της για την προμήθεια υλικού από την Αυστραλία, αντί από την Βραζιλία. Το γεγονός είχε ως αποτέλεσμα να μειωθούν κι άλλο τα κόμιστρα, να πέσουν οι τιμές και το έργο των εφοπλιστικών εταιρειών να μην «βγαίνει» με τίποτα.