Skip to main content

ΓΓΔΕ: Δικαιολογητικά από υπηκόους τρίτων χωρών για συναλλαγές με ΔΟΥ

Απόφαση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνας Σαββαϊδου, για τους υπηκόους τρίτων χωρών και τις συναλλαγές με ΔΟΥ.

Εφεξής οι υπήκοοι τρίτων χωρών θα εξυπηρετούνται από το τμήμα ή γραφείο Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης των Δ.Ο.Υ, εφόσον αποδεικνύουν ότι έχουν εισέλθει και διαμένουν νόμιμα στη χώρα,  χωρίς να εξετάζεται η κατηγορία των αδειών διαμονής και ο τύπος αδειών για εργασία που περιλαμβάνονται σε αυτές.

Αυτό αναφέρει απόφαση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνας Σαββαϊδου, με σκοπό τη διευκόλυνση των πολιτών.

Κατά συνέπεια, υπήκοος τρίτης χώρας που διαμένει στην Ελλάδα, εφόσον  υποχρεούται να εγγραφεί στο Φορολογικό Μητρώο ή  συμμετέχει με οποιαδήποτε σχέση σε νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, (μέλος/εταίρος, διαχειριστής, πρόεδρος ή μέλος Δ.Σ Ανωνύμων εταιρειών, νόμιμος εκπρόσωπος κ.λ.π.), καθώς και σε κάθε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων του,  οφείλει, κατά την υποβολή των σχετικών δηλώσεων Μητρώου, να επιδεικνύει  στον αρμόδιο υπάλληλο του  τμήματος  ή γραφείου  Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. σε πρωτότυπη μορφή, διαβατήριο σε ισχύ και  άδεια διαμονής σε ισχύ  ή  το στοιχείο που αποδεικνύει ότι διαμένει νόμιμα στη χώρα όπως, βεβαίωση κατάθεσης αίτησης ή  ειδική βεβαίωση νόμιμης παραμονής, σύμφωνα με την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία και να καταθέτει ευκρινή φωτοαντίγραφα αυτών.