Skip to main content

Πέρασε από την Επιτροπή Εμπορίου το ν/σ για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Δεν μπορούμε να ανεχτούμε να συνεχίζεται μια παραβατική κατάσταση που επικρατεί 60 χρόνια, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης

Δεκτό κατά πλειοψηφία έγινε επί της αρχής του από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκε η κυβερνητική πλειοψηφία, ενώ η ΝΔ, το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και το Ποτάμι καταψήφισαν.

Η Δημοκρατική Συμπαράταξη και η Ένωση Κεντρώων επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν αύριο, κατά την συζήτησή του στην Ολομέλεια.

Σπίρτζης: Όαση σπατάλης ο ΟΑΣΘ

«Δεν μπορούμε να ανεχτούμε να συνεχίζεται μια παραβατική κατάσταση που επικρατεί 60 χρόνια, γιατί κάποιοι υπουργοί προχωρούσαν σε παρατάσεις της σύμβασης με τον ΟΑΣΘ σε βάρος του Δημοσίου», ανέφερε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο Χρήστος Σπίρτζης και πρόσθεσε:

«Οι αστικές συγκοινωνίες είναι ένας κρίσιμος τομέας. Και το Σύνταγμα προβλέπει, σε κρίσιμους τομείς να μην υπάρχει μονοπώλιο. Ήσασταν μονοπώλιο που στηρίχθηκε σε βάρος των πολλών και με υπέρογκες επιδοτήσεις. Ήσασταν μια όαση σπατάλης».

«Δεν μπορούμε να πάμε σε μια μεταβατική περίοδο και να δεχθούμε το πάρτι που γινόταν μέχρι σήμερα. Να πληρώνουμε περισσότερες αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη από ότι  στην Αθήνα», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης,  υποστήριξε ότι ουδέποτε χαρίστηκαν χρέη στον Οργανισμό, ενώ χαρακτήρισε ψευδή την άποψη περί απαίτησης είσπραξης αποζημίωσης από τα πρόστιμα που επέβαλε.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης  Τσερμενίδης, έκανε λόγο για θετική εξέλιξη, γιατί, όπως είπε, «με αυτό το νομοσχέδιο έκλεισε ένας κύκλος του ΟΑΣΘ και τελειώνει η ιστορία της κατασπατάλησης».

Παράλληλα, χαρακτήρισε επιβεβλημένο το να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και να κατοχυρωθούν όλα τα εργασιακά δικαιώματα, συμφωνώντας ότι αυτό γίνεται με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.