Skip to main content

Παρέμβαση Σπίρτζη για τα 20 επιπλέον διόδια στην Εγνατία Οδό

Ο υπουργός Υποδομών εξέφρασε την αντίθεσή του στο αίτημα του ΤΑΙΠΕΔ σε επικονωνία του με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός, Απ. Αντωνούδη

Στον «αέρα» βρίσκεται το αίτημα του ΤΑΙΠΕΔ για χωροθέτηση πλευρικών διοδίων σε 20 κόμβους της Εγνατίας Οδού ενόψει της παραχώρησής της, που αποκάλυψε πρώτη η Voria.gr. και έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων.

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αντιδρά, υποστηρίζοντας ότι το αίτημα δεν βασίζεται σε συγκεκριμένη τεκμηρίωση, ενώ οι εργαζόμενοι στην Εγνατία προχωρούν την επόμενη εβδομάδα σε απεργία, προκειμένου να ματαιώσουν διαγωνισμό για την κατασκευή νέου σταθμού διοδίων.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΤΑΙΠΕΔ, ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της συντήρησης και λειτουργίας της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτη θα πραγματοποιηθεί έως το τέλος της άνοιξης.

«Ζητήσαμε από το ΤΑΙΠΕΔ πληροφορίες για το κόστος της βαριάς και της τακτικής συντήρησης, το κόστος ανάταξης (σ.σ. επιδιόρθωσης τυχόν κακοτεχνιών), δεν γνώριζαν να μας απαντήσουν», λέει ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεσή του στο αίτημα του ΤΑΙΠΕΔ σε επικονωνία του με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός, Απ. Αντωνούδη

«Το ίδιο για τα διόδια. Με ποια τεκμηρίωση θα υποστηριχθεί η τοποθέτηση τόσων διοδίων; Και γιατί να μην προχωρήσουμε σε ένα έτος σε αναλογικό σύστημα σε όλο τον άξονα; Φοβάμαι ότι ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Εγνατίας πραγματοποιείται σε θολό έδαφος», τόνισε.

Να σημειωθεί ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει αναθέσει σε εξωτερικό τεχνικό σύμβουλο την εκπόνηση μελέτης, η οποία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

Την επόμενη εβδομάδα, πάντως, θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα σύσκεψη με τη συμμετοχή υπουργείου Υποδομών, Εγνατίας Οδού και ΤΑΙΠΕΔ.