Κυριακή 24 Ιουνίου 2018
x

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΟ PHILOXENIA HOTEL ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Μέσα σε τρία θα επενδυθούν συνολικά 1,6 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του Philoxenia που βλέπει την επιστροφή των Δυτικοευρωπαίων τουριστών.

Σε ένα τριετές επενδυτικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Philoxenia Hotel στα Ψακούδια Χαλκιδικής, ύψους 1,6 εκατ. ευρώ, προχώρησαν οι αδελφοί Αργύρης και Γρηγόρης Τάσιος, προκειμένου να παρακολουθήσουν τις τάσεις της αγοράς, να έρθουν πλησιέστερα στις σύγχρονες απαιτήσεις των Δυτικοευρωπαίων τουριστών.

Μέσα στο 2018 θα πραγματοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος του επενδυτικού προγράμματος, έτσι ώστε στις 12 Μαΐου το Philoxenia Bungalows Hotel, να είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους πρώτους πελάτες της σεζόν.

Όπως είπε στη Voria.gr ο κ. Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος και της Π.Ο.Ξ. από το 2017 και γενικότερα πολύ γνωστός από τη συνδικαλιστική του δραστηριότητα σε κλαδικούς φορείς (E.Ξ.Χ και Ξ.Ε.Ε.), εντός του 2018 θα υλοποιηθούν επενδύσεις 1,3 εκατ. ευρώ προ ΦΠΑ, για τον εκσυγχρονισμό του ξενοδοχειακού εξοπλισμού όλων των δωματίων, ενώ ο επενδυτικός σχεδιασμός προβλέπει τον εκσυγχρονισμό και των κοινόχρηστων χώρων, ελεύθερη σύνδεση των φιλοξενούμενων και επισκεπτών με το Διαδίκτυο (αναγκαστικά μέσω ζεύξης) και, πολλές παρεμβάσεις για πράσινη διαχείριση, τόσο σε ό,τι αφορά στην κάλυψη των ενεργειακών αναγκών, όσο και στην ανακύκλωση υλικών και απορριμμάτων.

«Το ξενοδοχείο μας δημιουργήθηκε το 1987, τότε δυναμικότητας 68 δωματίων. Μεταξύ 2001-2003 έγινε η επέκταση με την προσθήκη 87 δωματίων. Βελτιωτικές επεμβάσεις γίνονται κάθε χρόνο αλλά πλέον θέλαμε να υλοποιήσουμε μία ριζική ανακαίνιση αναλαμβάνοντας μία επένδυση που χρηματοδοτείται από ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό», δήλωσε ο κ. Τάσιος στη Voria.gr προσθέτοντας ότι το υπόλοιπο του επενδυτικού προγράμματος, ύψους 300.000 ευρώ, θα υλοποιηθεί κατά τα έτη 2019 και 2020.

Η Χαλκιδική αναμένεται να ανεβεί και φέτος τουριστικά καθώς πέραν των Βαλκάνιων τουριστών που της έχουν σταθερή προτίμηση, έχουν επιστρέψει στη χερσόνησο οι σημαντικές για την Ελλάδα δυτικοευρωπαϊκές αγορές, η γερμανική και η βρετανική ενώ υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον και κρατήσεις από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Η μόνη αγορά που φέτος δεν δείχνει να κινείται ανοδικά, είναι η ρωσική.

«Μέχρι σήμερα οι προκρατήσεις στα ξενοδοχεία της Χαλκιδικής δίνουν μέσες πληρότητες της τάξης του 50% αλλά θεωρούμε βέβαιο ότι το ποσοστό αυτό θα ανεβεί σημαντικά έως τις 30 Απριλίου, οπότε κλείνει η περίοδο του early booking. Η Χαλκιδική, συγκριτικά με άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας, δεν έχει το αβαντάζ των συνδέσεων με πολλές πτήσεις charter που είναι κι αυτές που κυρίως εξυπηρετούν τα οργανωμένα ταξίδια. Φέτος, μετά από πολλά χρόνια, η Χαλκιδική ξαναμπαίνει στο χάρτη των πτήσεων charter, με τις πτήσεις της νέας αεροπορικής γερμανικής εταιρείας SYNDAIR», εξήγησε ο κ. Τάσιος.

Σε αυτό πάντως το περιβάλλον, της ανόδου της Ελλάδας και της Χαλκιδικής ειδικότερα, στις υψηλές θέσεις του διεθνούς τουριστικού στερεώματος, οι αδελφοί Γρηγόρης και Αργύρης Τάσιος, αποφάσισαν και προχώρησαν στον εκσυγχρονισμό του Philoxenia Hotel, μίας οικογενειακής ξενοδοχειακής επιχείρησης με δραστηριότητα 30 χρόνων στη περιοχή.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ