Skip to main content

Regency Casino Θεσσαλονίκης: Ταχύτητα στη διασκέδαση με SingularLogic

Ένα νέο πληροφοριακό σύστημα βελτιώνει την εμπειρία της ψυχαγωγίας για τους επισκέπτες στους χώρους του Regency Casino Θεσσαλονίκης.

Παιχνίδι, εκλεκτές γεύσεις και μοναδικά θεάματα έχουν καταστήσει το Regency Casino Θεσσαλονίκης σε κορυφαίο προορισμό διασκέδασης και ψυχαγωγίας για τους Θεσσαλονικείς και όχι μόνο. Με γνώμονα την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στον επισκέπτη το Regency Casino Θεσσαλονίκης μέλος του ομίλου Regency Enternaintment υλοποίησε πρόσφατα μία σημαντική επένδυση για ένα νέο πληροφοριακό σύστημα.

Συγκεκριμένα το καζίνο ήθελε να καλύψει τη διαχείριση πωλήσεων σε πολλαπλούς και διαφορετικούς χώρους όπως bar, κατάστημα λιανικής πώλησης, αίθουσα παιγνίων, πολυχώρο θεαμάτων και εστιατόρια, την επικοινωνία μεταξύ ετερογενών συστημάτων (Casino CRM / Loyalty, σύστημα υποδοχής, ERP), την εκτέλεση τιμολογιακής πολιτικής, την on line πληροφόρηση και την κάλυψη ιδιαίτερων απαιτήσεων με την υλοποίηση custom εφαρμογών. Η διοίκηση του Regency Casinο αναζητούσε μία εταιρεία με σύγχρονο λογισμικό, εμπειρία, διαθεσιμότητα πόρων και ευελιξία στην υλοποίηση νέων απαιτήσεων. Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά τα βρήκε στην SingularLogic, leader στην παραγωγή επιχειρηματικού λογισμικού και μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών και λύσεων πληροφορικής στην Ελλάδα, η οποία ανέλαβε τη μηχανογράφηση του καταστήματος λιανικής, των εστιατορίων και των πωλήσεων του καζίνο. Η SingularLogic με περισσότερα από 400 σημαντικά υλοποιημένα έργα πληροφορικής στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα διαθέτει το ανθρώπινο δυναμικό, την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και προϊοντικό χαρτοφυλάκιο για ένα τέτοιο έργο.

Πιο αναλυτικά, το έργο περιελάμβανε την προμήθεια των εφαρμογών Galaxy One Touch Retail και Galaxy Restaurant, την προμήθεια mobile PoS, τη σύνδεση με το SingularLogic ERP σύστημα, το σύστημα CRM/ Loyalty και το σύστημα υποδοχής που διέθετε η επιχείρηση, την ανάπτυξη custom εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες προσαρμογής, παραμετροποίησης, εγκατάστασης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης.

Η εγκατάσταση και η εκπαίδευση έγιναν άμεσα και με συντονισμό ώστε το νέο πληροφοριακό σύστημα να λειτουργήσει γρήγορα και χωρίς προβλήματα. Όπως και έγινε. Το σύστημα είναι εύκολο στο χειρισμό του και η λήψη ολοκληρωμένης και ενιαίας πληροφόρησης από τη διοίκηση είναι άμεση. Στα σημεία πώλησης των μπαρ υπάρχει ταχύτητα και ασφάλεια στις συναλλαγές, ενώ έχουν ελαχιστοποιηθεί οι αναμονές. Παράλληλα, υπάρχει ευελιξία και προσωποποίηση των υπηρεσιών της επιχείρησης με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

«Η επιλογή της SingularLogic, έγινε με γνώμονα την τεχνογνωσία που διαθέτει η εταιρεία σε λύσειs Retail, τη διαθεσιμότητα των πόρων της, του ανταγωνιστικού κόστους κτήσης και συντήρησης της λύσης καθώς και την ευελιξία που έχει στην υλοποίηση νέων απαιτήσεων. Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι η λύση που μας παρασχέθηκε, μας δικαίωσε απόλυτα για την επιλογή μας», υπογραμμίζει ο Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων του Regency Casino Θεσσαλονίκης, κ. Κ. Δεληγιάννης.