Skip to main content

Με το λευκό χαβιάρι από σαλιγκάρι σε διαγωνισμό μαθητές της ΑΓΣ

Είκοσι μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής επινόησαν την εικονική εταιρεία Cochlea για να συμμετέχουν στην έκθεση του ΣΕΝ.

Την εικονική εταιρεία Cochlea που έχει στόχο την προώθηση του λευκού χαβιαριού από σαλιγκάρι επινόησαν 20 μαθητές του Γενικού Λυκείου και Επαγγελματικού Λυκείου της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής προκειμένου να συμμετέχουν στην εμπορική έκθεση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Απριλίου στο Mediterranean Cosmos κι διοργανώνεται από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων.

Οι μαθητές των δύο σχολείων της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής κατέκτησαν πέρυσι την πρωτιά στον ίδιο διαγωνισμό με την επιχείρηση «Vitalis», η οποία διαχειρίζεται καλλιέργεια λαχανικών από απόβλητα… ψαριών μέσω της διαδικασίας της ενυδρειοπονίας ενώ οι φετινοί «επιχειρηματίες» θέτουν και πάλι υποψηφιότητα για διάκριση με ένα ιδιαίτερο… προϊόν!

Εξάλλου, τον τελευταίο χρόνο στο εκπαιδευτικό αγρόκτημα της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής ομάδα μαθητών και σπουδαστών, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή του ΕΠΑΛ Πέτρου Ευαγγέλου, πρωτοπόρησε στον τομέα της διατροφής, παράγοντας λευκό χαβιάρι σαλιγκαριού. Το ξεχωριστό προϊόν, αν και έχει υψηλό κόστος, είναι βέβαιο ότι προσφέρει μία μοναδική αίσθηση στον ουρανίσκο κάθε ατόμου που τολμά να το γευτεί.



Η υπεύθυνη και συντονίστρια του Club Επιχειρηματικότητας της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και μαθηματικός με ειδίκευση στη διοίκηση επιχειρήσεων, κ. Γιώτα Χατζοπούλου, ανέφερε ότι στόχος της επιχείρησης «Cochlea» είναι η ενίσχυση της ελληνικής νεανικής επιχειρηματικότητας, η καινοτομία και η πρωτοτυπία στον τομέα της παραγωγής. «Χρέος της είναι να προσφέρει στους καταναλωτές άρτια προϊόντα. Επιπλέον, ως ύψιστη προτεραιότητα τίθεται η ποιότητα και η αξιοπιστία, ενώ η τιμή καθιστά τα προϊόντα που διαθέτει η επιχείρηση όσο πιο προσιτά γίνεται σε κάθε αγοραστή», είπε.

Η επιχείρηση «Cochlea» αποτελείται από πέντε τμήματα, με το καθένα να παίζει σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία της. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού ασχολείται με την οργάνωση και την διευθέτηση διάφορων θεμάτων που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους, το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων έχει την ευθύνη της εικόνας που προβάλλει η επιχείρηση στο αγοραστικό κοινό και τον επιχειρηματικό κόσμο. Οι αρμοδιότητες του τμήματος Μάρκετινγκ σχετίζονται με την εμφάνιση και την προώθηση των προϊόντων που διατίθενται στην αγορά, ενώ το τμήμα Οικονομικών ασχολείται με την οικονομική διαχείριση. Τέλος, το τμήμα Παραγωγής, το οποίο αποτελεί η ομάδα που παρήγαγε το λευκό χαβιάρι σαλιγκαριού, αναλαμβάνει να συντονίζει και να υλοποιεί τα προγράμματα παραγωγής. Κάθε τμήμα έχει το δικό του διευθυντή. Την ευθύνη του συντονισμού και της επίβλεψης των τμημάτων φέρει η πρόεδρος της επιχείρησης, Αθανασία Κυτούδη.

«Οι μαθητές αποκομίζουν πλήθος οφελών, από την ενασχόλησή τους με τον εξωσχολικό όμιλο. Μαθαίνουν πώς λειτουργεί μία κανονική επιχείρηση και διαπιστώνουν αν θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον κόσμο των επιχειρήσεων στο μέλλον. Ακόμη, αξιοποιούν τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά τους και εκτιμούν την αξία της συνεργασίας για τον κοινό σκοπό της επιτυχίας της επιχείρησης. Ενισχύεται η συνέπειά τους, διότι καλούνται να φέρουν σε πέρας τις αρμοδιότητές τους σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αποκτούν περισσότερη αυτοπεποίθηση και άνεση στην έκφραση των ιδεών τους, αφού καλούνται να τις μοιραστούν με την ομάδα. Τέλος, αισθάνονται παραγωγικοί και σημαντικοί, γιατί ωφελούν την επιχείρηση με τις υπηρεσίες τους», κατέληξε η κ. Χατζοπούλου.