Skip to main content

Σε επέκταση στην Αθήνα μέσω franchising στοχεύει η Sede Styling

Η αλυσίδα Sede Styling εφαρμόζει στο χώρο των κομμωτηρίων και της αισθητικής τη φιλοσοφία του lowcost, με ποιοτικές υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές.

Στην επέκτασή της με τη μέθοδο του franchising στην Αθήνα και στην υπόλοιπη Ελλάδα στοχεύει η αλυσίδα κομμωτηρίων και υπηρεσιών ομορφιάς Sede Styling από τη Θεσσαλονίκη, η οποία κατέκτησε το βραβείο «Έλληνας Επιχειρηματίας της Χρονιάς 2015 του κυρίου Easy Jet Στέλιου Χατζηϊωάννου.

Η εταιρεία ξεκίνησε από δύο επιχειρηματίες που δεν είχαν καμία σχέση με την κομμωτική, τα αδέρφια Αλέξανδρο και Βασίλη Χατζηηλιάδη πριν από τρία χρόνια σε έναν μικρό χώρο 40 τ.μ και με μόλις 2 άτομα προσωπικό. Αναπτύχθηκε μέσα στην κρίση με γρήγορους ρυθμούς με αποτέλεσμα σήμερα να αριθμεί τρία καταστήματα σε Εύοσμο, Τούμπα και Καλαμαριά και να απασχολεί 125 άτομα, ενώ στην αλυσίδα προστέθηκε πρόσφατα και ένα κατάστημα μέσω franchising στην οδό Κων. Καραμανλή 152 στη Θεσσαλονίκη.

Τι καινοτόμο παρουσιάζει η αλυσίδα κομμωτηρίων, ώστε να βραβευτεί από τον Στέλιο Χατζηιωάννου; «Δημιουργήσαμε την εταιρεία θέλοντας να προσφέρουμε κάτι που έλειπε από τον χώρο των κομμωτηρίων. Τα κομμωτήρια θεωρούνται ένα είδος πολυτελείας. Εμείς πιστεύουμε ότι είναι είδος πρώτης ανάγκης και για αυτό προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές, όσο θα πλήρωνε μία γυναίκα αν ερχόταν η κομμώτρια στο σπίτι της. Παράλληλα, χρησιμοποιούμε έμπειρο, εξειδικευμένο και διαρκώς εκπαιδευόμενο προσωπικό χάρη και στην ακαδημία που έχουμε δημιουργήσει», αναφέρει στη Voria.gr ο 28χρονος Βασίλης Χατζηηλιάδης. Η αλυσίδα με άλλα λόγια εφαρμόζει στο χώρο των κομμωτηρίων και της αισθητικής τη φιλοσοφία του lowcost, όπου διακρίνεται ο όμιλος του επιχειρηματία Στέλιου Χατζηϊωάννου με ναυαρχίδα την Easy Jet. Έτσι, ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην αλυσίδα Sede Styling το κούρεμα στοιχίζει 6 ευρώ, η βαφή 14 ευρώ, το μακιγιάζ 5 ευρώ, ενώ το μασάζ 10 ευρώ.

Η βράβευση του Αλέξανδρου και του Βασίλη Χατζηηλιάδη από τον Στέλιο Χατζηϊωάννου

 

 

Όπως εξηγεί ο κ.Χατζηηλιάδης η εταιρεία καταγράφει ανοδική πορεία καθώς οι χαμηλές τιμές προσελκύουν πολύ περισσότερο κόσμο και «εισπράττουμε λίγα από πολλούς». «Θεωρούμε ότι ο χώρος των κομμωτηρίων έχει μέλλον γιατί είναι είδος πρώτης ανάγκης. Οι γυναίκες θα χρειάζονται πάντα υπηρεσίες περιποίησης», σημειώνει.

Κατάστημα της Sede Styling