Skip to main content

Συνέργειες μεταξύ επιχειρήσεων στην εποχή της οικονομικής κρίσης

Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για τη συνεταιριστική νοοτροπία των επιχειρήσεων που διοργάνωσαν το Marketing Club και ο Σύνδεσμος Συμβούλων Επιχειρήσεων.

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσαν το Marketing Club και ο Σύνδεσμος Συμβούλων Επιχειρήσεων ( ΣΥΣΕΠ) με θέμα "Συνέργεια-Συνεταιριστική νοοτροπία των επιχειρήσεων".

Το πάνελ πλαισίωσαν οι: Mεγακλής Πετμεζάς, αν. γενικός διευθυντής του CITY COLLEGE THE UNIVERSITY OF SHEFIELD, ο Κωνσταντίνος Κουτσαντωνάκης, brand manager της GOLDEN BRANDS A.E., Παναγιώτης Δαμάσκος, γενικός διευθυντής της GOLDEN BRANDS A.E. και Ιωάννης Πηλίδης, γενικός διευθυντής της ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΣ Α.Ε.

Συμπερασματικά αναφέρθηκε ότι για να είναι βιώσιμη μία συνέργεια θα πρέπει να υπάρχει κοινό όραμα, κοινή φιλοσοφία, στρατηγική, ξεκάθαροι στόχοι και όροι, συμφωνημένη και καταγεγραμμένη από κοινού διαδικασία ελέγχου της συνεργασίας. Επίσης, θα πρέπει να αποτελεί «τμήμα» στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων που αφορά και να το ασπάζονται όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης. Βασικό συστατικό της συνέργειας είναι η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων, οι οποίοι θα πρέπει να λειτουργούν ομαδικά, να είναι συνεργατικοί και «ανοικτοί» στις αλλαγές.

Επιπλέον, σε μία συνέργεια οι εταίροι θα πρέπει να λειτουργούν με δικαιοσύνη και τα προσωπικά συμφέροντα να παραμερίζονται.

Οι ομιλητές συμφώνησαν ότι στην Ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό δεν γίνονται εύκολα συνέργειες γιατί λειτουργούμε ανταγωνιστικά μεταξύ μας, αν και αποτελεί μία βασική στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης και ισχυροποίησης των μικρών ελληνικών επιχειρήσεων στο διεθνοποιημένο περιβάλλον.