Skip to main content

Σκλαβενίτης: Ο νέος δυνατός παίκτης στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας

Προχωρούν οι εργασίες μετατροπής των πρώην καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος σε σούπερ μάρκετ της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης».

Σταδιακά, ημέρα την ημέρα, η «Σκλαβενίτης» παίρνει θέση στην αγορά της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας, προετοιμαζόμενη να διεκδικήσει τα μερίδια που είχαν τα σούπερ μάρκετ της «Μαρινόπουλος», στην αγορά του λιανεμπορίου, σε μια περίοδο που και άλλοι θέλουν κομμάτι της πίττας.

Μέχρι σήμερα η μόνη επιγραφή «Σκλαβενίτης» που έχει ανεβεί, είναι στο υπερμάρκετ του εμπορικού κέντρου One Salonica (στις φωτογραφίες). Όμως  και στα υπόλοιπα καταστήματα- τα πρώην Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express που ανήκαν στον όμιλο «Μαρινόπουλος» και δεν ήταν στο δίκτυο των franchisees- οι εργασίες προσαρμογής και λειτουργικής ένταξης στη «Σκλαβενίτης», συνεχίζονται και εκτιμάται ότι στο επόμενο δίμηνο το σήμα της «Σκλαβενίτης», θα έχει τοποθετηθεί στην επιγραφή και των 35 καταστημάτων της Θεσσαλονίκης όπως και των περίπου 100 καταστημάτων της βόρειας Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το deal που έγινε μεταξύ «Σκλαβενίτης», πιστωτών της «Μαρινόπουλος» και της «Μαρινόπουλος», στην «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», θυγατρικής της «Σκλαβενίτης», μεταφέρθηκαν τα μάρκετς και το προσωπικό που είχε συμβάσεις με την «Μαρινόπουλος» και τις θυγατρικές της (π.χ. «Εxpress MAE»), δηλαδή περί τα 2.500 άτομα στη Βόρειο Ελλάδα.

Η μετάβαση έγινε την 1η Μαρτίου οπότε και εξοφλήθηκαν όλα τα δεδουλευμένα που οφείλονταν στους εργαζομένους, ενώ άρχισαν οι εργασίες ανακαίνισης των καταστημάτων, προσαρμογής τους στα στανταρς της «Σκλαβενίτης» και εφοδιασμού τους με προϊόντα.

Η «Σκλαβενίτης», με αυτό το μεγάλο άνοιγμα που κάνει (σ.σ προσθέτει 400 καταστήματα στο δίκτυό της), ανεβαίνει και στην αγορά της Θεσσαλονίκης στην οποία θα προσπαθήσει να ανακτήσει τα μερίδια που είχε η «Μαρινόπουλος» πριν αρχίσει η μεγάλη απαξίωση των καταστημάτων της.

Η άνοδος της «Σκλαβενίτης», η τοποθέτηση στην αγορά της ΜΕΤΡΟ με τα «ΜyMarket», η δραστηριοποίηση των discount markets, το έδαφος που κερδίζει η Lidl με τα καταστήματα νέας γενιάς, δημιουργούν μία πιο σύνθετη κατάσταση στη λιανεμπορική αγορά της Θεσσαλονίκης, στην οποία μεγάλος παίκτης είναι η «Μασούτης Α.Ε.»