Skip to main content

Σπίρτζης: Εξήντα χρόνια διαλόγου για τον ΟΑΣΘ φτάνουν

Έντονη αντιπαράθεση του υπουργού με τα υπόλοιπα κόμματα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το «επείγον» της συζήτησης.

Με το νομοσχέδιο μπαίνει τέλος σε δεκαετίες παλαιοκομματισμού και κακοδιοίκησης του ΟΑΣΘ, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, κατά την ομιλία του στην έναρξη της επείγουσα συζήτησης, στην αρμόδια επιτροπή, του νομοσχεδίου για την κρατικοποίηση του Οργανισμού.  

«Ο ΟΑΣΘ είναι ο μοναδικός φορέας που οι αυτόματοι πωλητές του δεν δίνουν καν ρέστα» είπε ο υπουργός και χαρακτήρισε, μάλιστα, τον ΟΑΣΘ «ιδιωτικό αλλά κρατικοδίαιτο φορέα» που είχε μονοπώλιο 60 ετών στη Θεσσαλονίκη.

«60 χρόνια διαλόγου για τον ΟΑΣΘ φτάνουν», τόνισε ο κ. Σπίρτζης και σημείωσε ότι αυτό «μπορεί να μας οδηγήσει στο να μην έχουμε αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. Εάν θέλετε να κάνουμε τη αυτοκριτική μας είναι που δεν το κάναμε νωρίτερα, κι όχι μόνο αυτό».

Έντονη κριτική από τα υπόλοιπα κόμματα

«Νομοθετείτε για τα πάντα με το επείγον ενώ εγκαλούσατε την προηγούμενη κυβέρνηση πως έφερνε συχνά νομοσχέδια ως επείγοντα. Στις 6 Ιουλίου μας είχατε ανακοινώσει ότι θα το φέρετε, γιατί δεν το κάνατε νωρίτερα; Άλλωστε ξέρετε και θα σας εξηγήσουμε γιατί, πως οποιαδήποτε αλλαγή καθεστώτος του ΟΑΣΘ δεν μπορεί να γίνει πριν τις 3 Δεκεμβρίου 2019», ανέφερε ο βουλευτής της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα.

Ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι η ΝΔ διαφωνεί με την κρατικοποίηση και θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο. «Δεν διαφωνούμε στο ότι ο ΟΑΣΘ είναι μια προβληματική περίπτωση αλλά διαφωνούμε στον τρόπο με τον οποίο πάτε να τον φτιάξετε», τόνισε απευθυνόμενος στον κ. Σπίρτζη.

Για διαδικασία-παρωδία έκανε λόγο ο ανεξάρτητος βουλευτής Χάρης Θεοχάρης υποστηρίζοντας ότι δεν προκύπτει από πουθενά καμία ανάγκη να ολοκληρωθεί τόσο γρήγορα η διαδικασία.