Skip to main content

Πώς θα αναπτυχθούν με franchising οι γωνιές τροφίμων του ΘΕΣγάλα

Μεγάλο ενδιαφέρον από υποψήφιους franchisees, πάνω από 100 οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν. Το μοντέλο της επιχείρησης που προτείνει ο Συνεταιρισμός.

Στο επόμενο βήμα ανάπτυξής του προχωράει ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα, ο οποίος μετά την πρωτότυπη εισαγωγή των ΑΤΜ γάλακτος στη χώρα μας, τώρα, με την μέθοδο του franchising δημιουργεί τις γωνιές ελληνικών τροφίμων θέλοντας να προωθήσει τα ποιοτικά συνεταιριστικά τρόφιμα αλλά και προϊόντα ανεξάρτητων μικρών παραγωγών.

Περισσότερες από 100 αιτήσεις έχουν ήδη υποβληθεί στο Συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα, ενδιαφέρον μεγάλο που δείχνει ότι το σχέδιο για την μετατροπή των 17 ΑΤΜ γάλακτος στη Θεσσαλονίκη, σε γωνιές τροφίμων, θα μπορέσει να υλοποιηθεί ως τον Οκτώβριο του 2017.

Ο Συνεταιρισμός των Θεσσαλών αγελαδοτρόφων, επέλεξε την Θεσσαλονίκη για να κάνει το πρώτο σημαντικό βήμα μετεξέλιξης του εμπορικού του δικτύου, αφενός διαφοροποιώντας το concept των σημείων πώλησης που διαθέτει και αφετέρου, αξιοποιώντας το εργαλείο του franchising προκειμένου και το project να χρηματοδοτηθεί αλλά και να αντληθούν χρήματα για την επόμενη φάση επενδύσεων του ΘΕΣγάλα.

"Με τη μέθοδο του franchising θα τροποποιηθούν σε γωνιές ελληνικών τροφίμων, σε παντοπωλεία μόνο τροφίμων, τα υφιστάμενα σημεία πώλησης του ΘΕΣγάλα. Τα ΑΤΜ γάλακτος που σήμερα υπάρχουν, δεν θα αλλάξουν μορφή, θα είναι τα γνώριμα στον καταναλωτή ΑΤΜ γάλακτος του Συνεταιρισμού. Αυτό που θα συμβεί είναι μία αναδιάταξη των καταστημάτων, ώστε δίπλα στο ΑΤΜ να δημιουργηθεί ένας χώρος με ξεχωριστή είσοδο που θα είναι το παντοπωλείο. Στο παντοπωλείο θα πωλούνται και τα δικά μας τυροκομικά, χύμα (σ.σ στις αυτόματες μηχανές σε συσκευασίες), καθώς και προϊόντα συνεταιρισμών και ανεξάρτητων ποιοτικών παραγωγών, όπως άλευρα, ζυμαρικά, αλλαντικά, σάλτσες, δημητριακά κ.αλ.", εξήγησε στη Voria.gr o κ. Ανδρέας Χαρδαλούπας, διευθυντής Επικοινωνίας και Μarketing του ΘΕΣγάλα.

Όλα τα προϊόντα που θα πωλούνται από τις νέες γωνιές ελληνικών τροφίμων, θα είναι κάτω από την εμπορική ονομασία των προϊόντων του Συνεταιρισμού, το ΘΕΣ.

Επιδίωξη του ΘΕΣγάλα είναι, τα νέα καταστήματα να περάσουν σε οικογενειακές μικρές επιχειρήσεις, συνδεδεμένες με την γειτονιά που βρίσκεται το κάθε κατάστημα προκειμένου να ενισχυθεί η απασχόληση στις τοπικές αγορές και ενδεχομένως να δοθεί επαγγελματική διέξοδος σε άνεργα μέλη οικογενειών.

Όπως αναφέρεται και στο site του Συνεταιρισμού, το συνολικό κόστος επένδυσης για έναν franchisee είναι 95.000 ευρώ, με τις 65.000 ευρώ να είναι η άμεση αρχική επένδυση και οι υπόλοιπες 30.000 ευρώ να καταβάλλονται σταδιακά.

"Έχουμε επιλέξει την Θεσσαλονίκη για αυτό το νέο εγχείρημα του ΘΕΣγάλα. Στο δίκτυο των 17 καταστημάτων υπάρχουν αρκετά μεγάλα, των 180-200 τ.μ., αλλά ακόμη και τα μικρά, των 20 τ.μ., με αναδιαμόρφωση ή και μικρή επέκταση, μπορούν να φιλοξενήσουν το νέο μοντέλο", υποστήριξε ο κ. Χαρδαλούπας.

Ο Συνεταιρισμός δεν θα βιαστεί να επεκτείνει το καινούργιο project σε Λάρισα ή Αθήνα, εκεί δηλαδή που έχει ΑΤΜ γάλακτος- εάν δεν αποδειχθεί πρώτα λειτουργικό και αποδοτικό στη Θεσσαλονίκη.