Skip to main content

Τι συνιστά η ΕΥΑΘ στους καταναλωτές για τον παγετό

Σε κατάσταση ετοιμότητας δηλώνει η ΕΥΑΘ για την κακοκαιρία που αναμένεται να συνεχιστεί - Πού έχουν καταγραφεί τα περισσότερα προβλήματα.

Με προτεραιότητα στις βλάβες των αγωγών του δικτύου ύδρευσης και σε κατάσταση πλήρους ετοιμότητας ανακοίνωσε ότι βρίσκεται η ΕΥΑΘ ήδη από το Σαββατοκύριακο για την αντιμετώπιση των ζημιών λόγω παγετού.

Σύμφωνα με την Εταιρεία, το call center έχει δεχτεί τεράστιο όγκο κλήσεων κυρίως για παγωμένες σωληνώσεις και σπασμένα υδρόμετρα, έχουν αντικατασταθεί ήδη εντός του Σαββατοκύριακου περί τα 160 υδρόμετρα στα ανατολικά και στα δυτικά της Θεσσαλονίκης -με διαρκώς αυξανόμενο τον αριθμό των σχετικών εκκλήσεων-, ενώ οι περισσότερες καταγραφές προβλημάτων αφορούν στα ορεινά προάστια του Πολεοδομικού Συγκροτήματος και κυρίως στο Ωραιόκαστρο, τα Πεύκα και το Πανόραμα.

«Η πρωτοφανής για τα δεδομένα της περιοχής κακοκαιρία αντιμετωπίζεται σε επίπεδο επιχειρησιακό με ανάκληση ρεπό, αδειών, ακόμη και αναδιάταξη των εργολαβιών προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης των ζημιών λόγω παγετού. Είμαστε επί ποδός και, δεδομένου ότι  η κακοκαιρία σύμφωνα με τις προβλέψεις θα συνεχιστεί, τη μεγαλύτερη ένταση των προβλημάτων (ποιες σωληνώσεις και ποια εξαρτήματα έχουν τελικά υποστεί ζημιές λόγω παγετού) θα πρέπει να την αντιμετωπίσουμε με τη λήξη του κύματος ψύχους», επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Ν. Κρεστενίτης.

Συστάσεις στους καταναλωτές

Στους καταναλωτές συνιστάται από την ΕΥΑΘ να παρακολουθούν τα υδρόμετρά τους και πιθανές διαρροές που μπορεί να προκαλέσουν νέες βλάβες, όπως και να καλύπτουν τις εξωτερικές τους σωληνώσεις με μονωτικά υλικά (π.χ. υαλοβάμβακα, μάλλινα υφάσματα).

Επίσης, όπως αναφέρεται σχετικά, για την αποσυμφόρηση του call center και τη δική τους διευκόλυνση, μπορούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να επικοινωνούν τις πρωινές ώρες και με τα πλησιέστερα στην περιοχή τους συνεργεία, δηλώνοντας ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και -ει δυνατόν- αριθμό καταναλωτή.

Συγκεκριμένα στις ηλεκτρ. διευθύνσεις: συνεργείο Αγίου Ελευθερίου Καλαμαριάς - kalamaria@eyath.gr, συνεργείο Κέντρου Πόλης - kpolis@eyath.gr, συνεργείο Εξωτερικών Υδραγωγείων - exydr@eyath.gr (για Σίνδο - Διαβατά), συνεργείο Πανοράματος - panorama@eyath.gr, συνεργείο Συκεών - sikies@eyath.gr, συνεργείο Σταυρούπολης - tsavdaris@eyath.gr.