Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
x
ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΟΑΣΘ (1/14)
Ο επανασχεδιασμός αφορά σε πρώτη φάση την αναδιάρθρωση των τριών βασικών γραμμών κορμού Νο 2, 3 και 8, οι οποίες συνδέουν τα δύο άκρα της πόλης.
Άρθρο στη Voria.gr του Διευθυντή Τροχαίας Θεσσαλονίκης Γιώργου Σουρβίνου για τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην πόλη. Ποιες λύσεις προτείνει.
Η πρόταση έχει σχεδιαστεί από τα τέλη του 2015 αλλά μέχρι σήμερα, περίπου 2,5 χρόνια μετά, δεν έχει ξεκινήσει η εφαρμογή της...
Στην επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης από τον Σεπτέμβριο σε άξονες της Ε΄ Δημοτικής Κοινότητας θα προχωρήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Ο δήμος Θεσσαλονίκης επιδιώκει να πάρει τη χρήση πέντε χώρων, εκ των οποίων οι τρεις είναι ήδη πάρκινγκ. Πού σχεδιάζει τρία υπόγεια πάρκινγκ,
Χιλιάδες κλήσεις για παράνομη στάθμευση και ολιγοήμερη βελτίωση της κατάστασης μόνο στο πέρασμα αντρών της Τροχαίας και της Δημοτικής Αστυνομίας
Το χρονικό των δικαστικών διενέξεων. Πεδίο της διαμάχης υπήρξε το ΣτΕ του οποίου οι μέχρι στιγμής εκδοθείσες αποφάσεις ευνοούν το ελληνικό δημόσιο.
Χωρίς ενημέρωση οι επιβάτες για τον χρόνο διέλευσης των λεωφορείων. Η εταιρεία που ανέλαβε τη συντήρηση των συστημάτων αδυνατεί να υλοποιήσει το έργο.
Τα αστικά λεωφορεία είναι το μόνο δημόσιο μέσο μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη και η πορεία του Οργανισμού επηρεάζει ευθέως το κυκλοφοριακό της πόλης.
Ο σχεδιασμός για τα τρία τμήματα της ανατολικής περιφερειακής οδού, η επέκταση μέχρι το αεροδρόμιο και ο προβληματικός κόμβος της Θέρμης.
Με 4 χρόνια καθυστέρηση, το δυτικό τμήμα της περιφερειακής οδού αποκτά τους ανισόπεδους κόμβους και συνδέεται αξιοπρεπώς με τα μεγάλα οδικά δίκτυα
Η αναγκαία αναβάθμιση στο ανατολικό τμήμα της περιφερειακής με εναέρια οδό ενδέχεται να φέρει διόδια. Προβλέπεται η κατασκευή ΣΕΑ στο Ωραιόκαστρο.
Ποιοι δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι. Πόσο άλλαξαν τα κυκλοφοριακά δεδομένα. Τι λένε οι καταγραφές. Πώς θα αποφύγετε το μποτιλιάρισμα.
Αναζητούμε τα αίτια και τις λύσεις για το κυκλοφοριακό, έναν από τα κυριότερα προβλήματα που υποβαθμίζουν την καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη.