Skip to main content

Φωτόπουλος: Θα γκρεμίσουμε με τρακτέρ τα διόδια σε Μάλγαρα - Χαλάστρα!

Ο δήμαρχος Δέλτα και σύσσωμο το ΔΣ της ΠΕΔΚΜ τάχθηκε κατά της απόφασης για κατασκευή τεσσάρων πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό

Την αντίθεσή του στην πρόσφατη υπουργική απόφαση σχετικά με την κατασκευή τεσσάρων πλευρικών διοδίων της Εγνατίας Οδού εξέφρασε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης το Δ.Σ. της Περιφέρειας Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην τοποθέτηση του ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ, Λάζαρος Κυρίζογλου, έκανε λόγο για «κυβίστηση» του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα και του αρμοδίου υπουργού, Χρήστου Σπίρτζη, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «ο σημερινός πρωθυπουργός που ηγείται των παραστάσεων στα διόδια, ο ίδιος που πήγαινε και ενθάρρυνε τους καταληψίες των διοδίων υπέρ του δεν πληρώνω, όχι μόνο επιβάλει με την κυβέρνησή του διόδια, κατασκευάζει και πλευρικά». Πρότεινε μάλιστα οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής να μην πληρώνουν το τέλος των διοδίων.

Σκληρή απάντηση για το θέμα έδωσε και το μέλος του Δ.Σ της ΠΕΔ-ΚΜ, δήμαρχος Δέλτα, Μίμης Φωτόπουλος, που είπε πως «αν χτίσουν διόδια σε Μάλγαρα-Χαλάστρα θα τα γκρεμίσουμε με τα τρακτέρ».

«Αν καταλήξουν», τόνισε, «να κάνουν τα διόδια, χωρίς να λάβουν υπόψη ότι οι κάτοικοι του δήμου Δέλτα δεν θα πληρώνουν εφόρου ζωής διόδια, διότι πηγαίνουν στη δουλειά τους, αυτοί το πρωί θα χτίζουν και εμείς το βράδυ θα τα γκρεμίζουμε με τα τρακτέρ».

Ο δήμαρχος Δέλτα δήλωσε ακόμη πως για πολλοστή φορά κανείς δεν ακούει την Τοπική Αυτοδιοίκηση και πως αν τα πλευρικά διόδια των Μαλγάρων είναι για να βοηθήσουν να μην εισέρχονται μέσα από τους οικισμούς των Μαλγάρων - Κυμίνων και της Χαλάστρας τα μεγάλα φορτηγά και τα Ι.Χ, τότε καλώς να ορίσουν. «Με την απαράβατη όμως προϋπόθεση, ότι οι δημότες του δήμου Δέλτα, θα πρέπει να έχουν ελεύθερη πρόσβαση με είσοδο και έξοδο από τα διόδια» σημείωσε.

Παράλληλα, ο κ. Κυρίζογλου εξαπέλυσε πυρά κατά της κυβέρνησης και της διοίκησης του ΟΑΣΘ για τα δρομολόγια και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες, λέγοντας πως οι διαμαρτυρίες τους για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ, ολοένα και αυξάνονται. «Πολλά λεωφορεία βγαίνουν εκτός λειτουργίας, μεγάλες καθυστερήσεις, η κατάσταση που επικρατεί εντός των λεωφορείων είναι απαράδεκτη. Αντί να βελτιωθούν ή να μείνει στα ίδια επίπεδα η παροχή υπηρεσιών, η λειτουργία του ΟΑΣΘ χειροτέρεψε» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Εμείς τότε γίναμε μάντεις κακών ειδήσεων. Δεν είναι δυνατόν την ώρα που η κυβέρνηση προβαίνει σε ιδιωτικοποιήσεις να θέλει να μας πει ότι μια κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη θα είναι προς το καλό των πολιτών. Τώρα δεν είναι προς το καλό των πολιτών το ομολόγησε ο ίδιος ο κ. Σπίρτζης, το ομολογεί και ο ίδιος ο κ. Παππάς με τα στοιχεία τα οποία μας δίνουν. Με βάση τα πραγματικά στοιχεία και όχι αυτά που δίνουν στη δημοσιότητα, η κατάσταση είναι ακόμα πιο χειρότερη.  Οι πολίτες απαιτούν από αυτούς που υποσχέθηκαν καλύτερες συγκοινωνίες και τοποθέτησαν τον πατέρα του Παππά εξ  Αθηνών εδώ ως πρόεδρο, να λύσουν αυτό το πολύ σοβαρό πρόβλημα, να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες», κατέληξε ο κ. Κυρίζογλου.