Skip to main content

Νέες επενδύσεις και αύξηση τζίρου για τον Τουριστικό Οργανισμό Ζορπίδη

O Τουριστικός Οργανισμός Ζορπίδη επενδύει 600.000 ευρώ για την αγορά νέων τουριστικών λεωφορείων, με τον στόλο του να φτάνει τα 80 οχήματα.

Σταδιακά αναθερμαίνεται η τουριστική αγορά της Τουρκίας όπως και η ζήτηση απο το ελληνικό κοινό για εκδρομές στο εξωτερικό, κυρίως στην Κεντρική Ευρώπη και με πιο δημοφιλείς προορισμούς για την περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων, τη Βιέννη και την Πράγα.

Σε μια περίοδο που τα μηνύματα που έρχονται από την ελληνική αγορά, επιτρέπουν ελπίδες για ανάκαμψη στα επόμενα χρόνια, ο Τουριστικός Οργανισμός Ζορπίδη επενδύει 600.000 ευρώ για την αγορά νέων τουριστικών λεωφορείων συνεχίζοντας στην εφαρμογή του προγράμματος ανανέωσης του στόλου των οχημάτων του, που αριθμούσε έως εχθές 72 λεωφορεία και πλέον, 80 συνολικά.

Το 2017 και μέχρι το Νοέμβριο, ο κύκλος εργασιών της «Ζορπίδη», αυξάνεται με ρυθμούς 12% αλλά εκτιμάται ότι στο τέλος Δεκεμβρίου και στο σύνολο της χρονιάς θα καταγράψει αύξηση της τάξης του 15%, κρίνοντας από τις κρατήσεις που υπάρχουν για τα εκδρομικά προγράμματα των Χριστογέννων.

Ήδη, όπως είπε ο πρόεδρος του Οργανισμού και πρόεδρος του ΕΕΘ κ. Μιχάλης Ζορπίδης, ήδη έχουν προπληρωθεί 1.400 κρατήσεις για εκδρομές με αεροπλάνο, οι 400 περίπου από Αθήνα ενώ αυτές τις ημέρες ανακοινώνεται και το πρόγραμμα των οδικών εκδρομών.

Η ζήτηση, σε ό,τι αφορά τις τιμές, εκδηλώνεται για ποσά που φθάνουν μέχρι τα 400 ευρώ, maximum 500 ευρώ με αεροπορικά εισιτήρια, ενώ για τα οδικά πακέτα οι τιμές κυμαίνονται, ανάλογα με τον προορισμό και τις διανυκτερεύσεις, μεταξύ 150- 200 ευρώ ως επί το πλείστον.

Σε ότι αφορά γενικότερα τη ζήτηση στην ελληνική τουριστική αγορά, ο κ. Ζορπίδης είπε ότι οι Έλληνες δεν επιλέγουν προορισμούς του εσωτερικού για τις γιορτές των Χριστουγέννων- Πρωτοχρονιάς, ενώ δειλά αρχίζει να ανοίγει η αγορά της γειτονικής Τουρκίας.