Skip to main content

ΚΕΠΚΑ: Απαράδεκτη η απάντηση της ΕΥΑΘ για τις αποζημιώσεις

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών είχε υποβάλλει αίτηση για ελάφρυνση λογαριασμών των καταναλωτών εξαιτίας της θραύσης του αγωγού της Αραβησσού.

Για απαράδεκτη απάντηση της ΕΥΑΘ κάνει λόγο το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) σχετικά με την αίτηση που είχε υποβάλει ο φορέας στην εταιρεία για «ελάφρυνση των επόμενων λογαριασμών των καταναλωτών με ένα γενναίο ποσοστό έκπτωσης» εξαιτίας της θραύσης του αγωγού της Αραβησσού.

Το ΚΕΠΚΑ καταγγέλλει πως «η ΕΥΑΘ αδιαφορεί, καθώς οι απλοί καταναλωτές και ταλαιπωρήθηκαν και ξόδεψαν χρήματα, για να αντιμετωπίσουν την πολυήμερη διακοπή του νερού» και καλεί τους καταναλωτές να πλαισιώσουν «την προσπάθειά μας να διεκδικήσουμε τη δίκαιη αυτή αποζημίωση, ακόμα και με νομικά μέσα».

«Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών στις 4 Απριλίου 2018 απέστειλε επιστολή προς την Ε.Υ.Α.Θ. ζητώντας ελάφρυνση των επόμενων λογαριασμών των καταναλωτών με ένα γενναίο ποσοστό έκπτωσης και τη γραπτή δέσμευση ότι η Ε.Υ.Α.Θ. θα φροντίσει στο μέλλον να μην επαναληφθεί η πρωτοφανής ταλαιπωρία που αντιμετώπισε το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, εξαιτίας της θραύσης του αγωγού της Αραβησσού» αναφέρει ο φορέας σε ανακοίνωσή του και παραθέτει την απάντηση που δέχθηκε, σύμφωνα με τον ίδιο, από την εταιρεία στις 31 Μαΐου 2018:

«Σε απάντηση του ηλεκτρονικού μηνύματος σας της 21-5-2018 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας στη συνεδρίαση της 24/5/2018 εξέτασε το αίτημά σας, αφού ενημερώθηκε για το σύνολο των εγγράφων που έχουν ανταλλαγεί με το ΚΕ.Π.ΚΑ. και Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε. και αποφάσισε ότι δεν συντρέχουν επιπλέον λόγοι για να τροποποιήσει τις έως τώρα αποφάσεις του για τη λήψη μέτρων ελάφρυνσης από τα προβλήματα που προκάλεσε η θραύση του αγωγού της Αραβησσού και η αναγκαστική μείωση τροφοδοσίας με πόσιμο νερό του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης.

Στο ΓΔ 332/14581/21-5-2018 έγγραφό μας παρουσιάζεται αναλυτικά το πρόβλημα που προκάλεσε η θραύση του αγωγού της Αραβησσού και η αντιμετώπισή του καθώς και οι ενέργειες που ακολούθησαν από πλευράς Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε.

Θεωρούμε ότι κύριο μέλημα της εταιρείας θα πρέπει να είναι η επένδυση κεφαλαίων της για τη βελτίωση των δικτύων άρδευσης και αποχέτευσης που λειτουργεί και διαχειρίζεται, κάτι που δυστυχώς δεν είχε συμβεί για πολλά προηγούμενα χρόνια και αυτό αποτελεί την έμπρακτη αντιμετώπιση προβλημάτων όπως αυτό της θραύσης του αγωγού της Αραβυσσού» απάντησε σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ η ΕΥΑΘ.

«Το ΚΕ.Π.ΚΑ. θεωρεί απαράδεκτη την απάντηση της Ε.Υ.Α.Θ. Οι απλοί καταναλωτές και ταλαιπωρήθηκαν και ξόδεψαν χρήματα, για να αντιμετωπίσουν την πολυήμερη διακοπή του νερού. Όμως, η Ε.Υ.Α.Θ. αδιαφορεί, για το κόστος, που επέφερε στους καταναλωτές αυτούς και, προκλητικά, δηλώνει ότι δε συντρέχουν λόγοι, για τη χορήγηση της έκπτωσης» συνεχίζει ο φορέας και καταλήγει:

«Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί όλους τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν, με τα γραφεία μας (τηλ. 231023333) και να πλαισιώσουν την προσπάθειά μας να διεκδικήσουμε τη δίκαιη αυτή αποζημίωση, ακόμα και με νομικά μέσα».