Skip to main content

Μπουτάρης-Golden Star Ferries:Ενισχύστε τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες

Ο πλοιοκτήτης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το δρομολόγιο είτε να επεκταθεί και μετά τον Σεπτέμβριο με την προϋπόθεση να στηριχθεί

Την ενίσχυση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης - Σποράδες, τόσο οικονομικά όσο και από τον κόσμο, προκειμένου να διατηρηθεί, ζήτησαν σήμερα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και η εταιρεία της Golden Star Ferries, το ταχύπλοο της οποίας Super Speed ξεκίνησε σήμερα τα δρομολόγιά του.

«Ήρθαμε εδώ για να μείνουμε και να συνδέσουμε τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες. Θέλουμε το καράβι να μείνει όλο τον χρόνο για να υπάρξει ανάπτυξη όχι μόνο για τη Β. Ελλάδα αλλά και για τα όμορφα αυτά νησιά» δήλωσε ο πλοιοκτήτης Γιώργος Στεφάνου, ο οποίος εμφανίστηκε ικανοποιημένος για την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη.

Άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το δρομολόγιο είτε να επεκταθεί και μετά τον Σεπτέμβριο, είτε να παραμένει ακόμα και όλο το χρόνο, με την προϋπόθεση να στηριχθεί από τον κόσμο και να καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα ή να ενισχυθεί από τις δύο Περιφέρειες.

«Αν πάει καλά και τον Σεπτέμβριο και έχουμε πληρότητα σε κάθε δρομολόγιο 250 – 300 επιβάτες (το πλοίο είναι χωρητικότητας 430 επιβατών), τότε θα ζητήσουμε παράταση. Και εάν συνεχίσει να πηγαίνει καλά γιατί όχι όλο το χρόνο και να απουσιάζει μόνο τους δύο μήνες υποχρεωτικά», είπε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Ο κ. Στεφάνου, ο οποίος έκανε λόγο για μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο, εξέφρασε την ενόχλησή του ότι η δεύτερη γραμμή που σχεδιάζεται να συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με τις Κυκλάδες είναι επιδοτούμενη, ενώ αυτή για τις Σποράδες δεν επιδοτείται.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης ζήτησε να ενισχυθεί η γραμμή και κάλεσε τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας να βάλουν το χέρι στην τσέπη, μέχρι να γίνει αυτοδύναμη οικονομικά. Παράλληλα, πρότεινε να διαφημιστεί η γραμμή σε Σκόπια, Φιλιππούπολη, Σόφια, Βουκουρέστη, Τίρανα προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανέφερε ότι «είναι ευκαιρία μεγάλη, αφού θέλουμε να λεγόμαστε μητρόπολη των Βαλκανίων, να παρουσιαστεί αυτή η γραμμή σε αυτές τις περιοχές».

«Πρέπει να επικοινωνήσουμε αυτή τη γραμμή, πέρσι ο κόσμος άργησε να την μάθει. Έτσι θα μπορεί να μείνει όλο το χρόνο και δεν είναι ανάγκη να έχει δύο δρομολόγια την ημέρα, άλλα ένα ανά διήμερο. Οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει μια συστηματική ενίσχυση της γραμμής. Έχουμε ανταγωνισμό με τον Βόλο, όπως καταλαβαίνετε και στόχος της πόλης είναι να προσελκύσει τους κατοίκους των νησιών να εξυπηρετούνται από τη Θεσσαλονίκη», τόνισε. Κάλεσε τον κόσμο, αντί να πηγαίνει μόνο στην Χαλκιδική, να βάλει στο πρόγραμμά του και τα τρία νησιά των Σποράδων.

Στις προσπάθειες που κατάβαλε η δημοτική αρχή για να επανέλθει η σύνδεση με τις Σποράδες αναφέρθηκε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Σπύρος Πέγκας. «Χρειάστηκαν και φέτος πολλές προσπάθειες και διαβουλεύσεις . Η γραμμή είναι αγαπητή στους Θεσσαλονικείς και η πόλη έχει σημαντική μάζα τουριστών και επισκεπτών που μπορεί να τη στηρίξει», ανέφερε ο κ. Πέγκας.

Την ικανοποίησή της για την έναρξη των δρομολογίων εξέφρασε η Κική Αναγνώστου, εκπρόσωπος του Οργανισμού Τουρισμού Αλοννήσου. «Στηρίζουμε τη γραμμή και αυτή την προσπάθεια. Η φετινή γραμμή ήταν πολύ δύσκολη για εμάς.  Δεν εξυπηρετούνταν οι τουρίστες και κινδυνέψαμε να ακυρωθούν και συμβόλαια», υπογράμμισε η κ. Αναγνώστου, αναφέροντας οτι για τα προβλήματα είχαν ενημερώσει οι αρχές της Αλοννήσου το υπουργείο Ναυτιλίας.