Skip to main content

Σπίρτζης: Οι μόνες διαφωνίες με τον Στέλιο Παππά αφορούν το ποδόσφαιρο

Την ερχόμενη εβδομάδα στη βουλή θα αναδείξουμε τα σκάνδαλα τα οποία δεν είναι μόνο διαχειριστικά αλλά και πολιτικά, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.

«Οι μόνες διαφωνίες που έχουμε με τον Στέλιο Παππά αφορούν το ποδόσφαιρο», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ως απάντηση στη σημερινή αποκάλυψη της Voria.gr σχετικά με τη δυσαρέσκεια που εξέφρασε ο υπουργός, για την πορεία του κρατικοποιημένου ΟΑΣΘ, κατά τη διάρκεια της χθεσινής σύσκεψης στο πρωθυπουργικό γραφείο της Θεσσαλονίκης.

Από το εργοτάξιο του μετρό στην Καλαμαριά ο υπουργός δήλωσε ότι πράγματι είναι δυσαρεστημένος σε σχέση με τον ΟΑΣΘ, αλλά η δυσαρέσκειά του αφορά άλλα πράγματα. Αφορά, δηλαδή, «συγκεκριμένους κύκλους που έχουν καθυστερήσει την εκκαθάριση. Απ' ότι ξέρω την επόμενη εβδομάδα συζητείται στο ΣτΕ η νέα προσφυγή. Υπάρχει επίσης δυσαρέσκεια από αυτά που έχουμε βρει και είναι πέρα από κάθε φαντασία και υπάρχει δυσαρέσκεια και για διάφορες αθλιότητες που διακινούνται σε μέσα μαζικής ενημερώσης σε σχέση με τις διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ».

Απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση σχετικά με την αντίδραση του Δήμου Νεάπολης- Συκεών για τη σχεδιαζόμενη παύση της λεωφορειακής γραμμής '25', ο κ. Σπίρτζης είπε : «Ο Σίμος Δανιηλίδης είναι ένας δήμαρχος που έχει στηρίξει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες αλλά θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε τις διαδικασίες. Ο ΟΑΣΘ δεν έχει και δεν είχε ποτέ 520 λεωφορεία, όπως οριζότανε στο νόμο, για να εξυπηρετήσει τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Το σύστημα τηλεματικής δεν λειτουργούσε όπως έπρεπε, αυτό θα διορθωθεί τους επόμενους μήνες από τις προσπάθειες που έχει ήδη κάνει η διοίκηση του ΟΑΣΘ, ενώ θα έχουμε έναν νέο σχεδιασμό και μία διαφορετική λειτουργία πολλών συστημάτων, με τις εσωτερικές δυνάμεις του ΟΑΣΘ, προκειμένου οι πολίτες να έχουν αξιόπιστη ενημέρωση για τα δρομολόγια των λεωφορείων».

«Στόχος μας είναι η αναβάθμιση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ, που δεν είναι εύκολη υπόθεση και θα απαιτήσει χρόνο, επειδή οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ασκούσαν έλεγχο στον Οργανισμό, ούτε στα συστήματα που χρησιμοποιούνταν, ούτε στον τρόπο λειτουργίας», τόνισε ο κ. Σπίρτζης συμπληρώνοντας: «Δεν έλεγχαν το αποθεματικό, δεν έλεγχαν την ανανέωση του στόλου, δεν έλεγχαν πως λειτουργούν τα συστήματα του ΟΑΣΘ. Ο ΟΑΣΘ δεν είχε ούτε τους πολιτικούς ελεγκτές του συστήματος, δεν ειχε ούτε έναν υπάλληλο που να ενημερώνει καθημερινά το κοινό της Θεσσαλονίκη για τα δρομολόγια, παρότι είχε έξι συμβάσεις συντήρησης μόνο για την τηλεματική, αυτά διορθώνονται με μεγάλο κόπο και από ανθρώπους που δεν έχουν πάρει ούτε 1 ευρώ, σαν το Στέλιο τον Παππά».

Στο σημείο αυτό παρενέβη ο Στέλιος Παππάς, ο οποίος ανέφερε ότι «σύμφωνα με τον ισολογισμό που κατάρτισαν ορκωτοί λογιστές, θα έπρεπε να υπάρχουν 38 έως 40 εκατ. στο αποθεματικό, σε τοκοφόρο λογαριασμό, για την ανανέωση του στόλου και εμείς βρήκαμε μόλις 700 ευρώ».

«Αυτά φτάνουν μόνο για παιδικά αυτοκινητάκια», σημείωσε ο κ. Παππάς.

«Δώσαμε όρκο τιμής να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα και την ερχόμενη εβδομάδα στη βουλή θα αναδείξουμε τα σκάνδαλα τα οποία δεν είναι μόνο διαχειριστικά αλλά και πολιτικά», επεσήμανε.

Τέλος, ο κ. Παππάς έδωσε την πληροφορία ότι στο επόμενο δίμηνο θα προστεθούν 50 λεωφορεία σε αυτά που εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης.