Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018
x

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΟΛΥΜΠΟΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Τι προβλέπει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής που σχεδίασε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Οι προτεραιότητες και οι ενέργειες.

Σε τρεις θεματικούς άξονες θα κινηθεί το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το επόμενο διάστημα: Όλυμπος, Θεσσαλονίκη και πολιτισμός.

Αυτά τα τρία θέματα βρίσκονται στο επίκεντρο της τουριστικής προβολής από την πλευρά της Περιφέρειας και μάλιστα για την εξειδίκευσή τους θα εκπονηθεί μελέτη, για να εξειδικευτούν περαιτέρω οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα, να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση και να αποκτήσει η περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας τουριστική ταυτότητα, με στόχο τον 12μηνο τουρισμό και την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών του.

Οι τρεις βασικές θεματικές διαδρομές – εμπειρίες του προγράμματος τουριστικής προβολής, όπως τους σχεδίασε η Περιφέρεια περιλαμβάνουν τον «Όλυμπο στα βήματα των αρχαίων θεών», τη «Θεσσαλονίκη ως κέντρο της ελληνικής κρουαζιέρας» και τον «πολιτισμό ως μοχλό ανάπτυξης».

Για να προωθηθούν αυτοί οι άξονες αναμένεται να σχεδιαστούν διαδραστικοί χάρτες ως διαδρομές εμπειριών, με πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες σε κάθε ενότητα, ενώ θα δημιουργηθούν και εφαρμογές για κινητά, tablet και ηλεκτρονικές συσκευές.

Επίσης θα δημιουργηθεί οπτικό υλικό υψηλής ποιότητας για να υποστηρίξει τα εμπειρικά προϊόντα και την οπτική ταυτότητα του τόπου, ενώ θα υλοποιηθεί και ψηφιακή πλατφόρμα, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό της Περιφέρειας, η οποία θα παρέχει πολυμεσικό, πολυτροπικό περιβάλλον για την προβολή και την ανάδειξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού. Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής περιλαμβάνει διαφημιστικό υλικό (έντυπο, ψηφιακό, banners κτλ.).

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα δώσει βαρύτητα και στην τουριστική προβολή στα social media, χωρίς να λείψει η τηλεοπτική, ραδιοφωνική, έντυπη καμπάνια και η διαφήμιση σε ενημερωτικές ιστοσελίδες, στο διαδίκτυο, τόσο ελληνικές, όσο και ξένες.

Ο προγραμματισμός προβλέπει και την ανάπτυξη ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων τουριστικών προϊόντων, αλλά και on line εφαρμογή επιμόρφωσης επαγγελματιών tour operators.

Ακόμη μια παράμετρος είναι η τεχνοκρατική, όπου προβλέπεται η ανάπτυξη και προώθηση περιφερειακού προτύπου ποιότητας.

Η αντιπεριφέρεια Τουρισμού και Πολιτισμού θεωρεί ότι για να είναι επιτυχημένη η όποια καμπάνια και η όποια προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης, πρέπει να δημιουργηθεί επιτέλους και τουριστική συνείδηση, γι' αυτό θα γίνουν και δράσεις ενημέρωσης και κινητοποίησης των φορέων του τουρισμού σε επίπεδο Κεντρικής Μακεδονίας και αν καταστεί εφικτό να υλοποιηθούν συγκεκριμένες δράσεις προβολής και έργα αναβάθμισης τόσο των τουριστικών υποδομών, όσο και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής εξάλλου περιλαμβάνει διοργάνωση εκδηλώσεων στο εξωτερικό, σε χώρες – στόχους, για τη φιλοξενία επιχειρηματικών συναντήσεων του ξενοδοχειακού και τουριστικού τομέα.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ