Skip to main content

Aegean: Νέοι προορισμοί εξωτερικού το 2022 στο αεροδρόμιο Μακεδονία

Ο διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN Δημήτρης Γερογιάννης υπογράμμισε τις προοπτικές της Θεσσαλονίκης για ακόμη μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη

H προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης της τουριστικής δραστηριότητας από τον κόμβο της Aegean στο ανανεωμένο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στη σημερινή ενότητα για τις μεγάλα έργα υποδομών και τις μεταφορές στο πλάσιο του Thessaloniki Helexpo Forum.

Σχολιάζοντας την αποτίμηση της πορείας του φετινού καλοκαιριού και τις επενδύσεις της εταιρείας στον κόμβο της Θεσσαλονίκης, ο οποίος ενισχύθηκε σημαντικά μετά και την ολοκλήρωση των εργασιών στο αεροδρόμιο Μακεδονία, ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Δημήτρης Γερογιάννης αναφέρθηκε στην προοπτική της πόλης για ακόμη μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη και περιέγραψε τα επόμενα βήματα για ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του δικτύου της με νέους προορισμούς εξωτερικού την επόμενη χρονιά.

Αναφέρθηκε επίσης στην επικείμενη έναρξη λειτουργίας του νέου ανανεωμένου lounge στη Θεσσαλονίκη τις επόμενες μέρες, που είναι υπερδιπλάσιο του προηγούμενου, καθώς υπερβαίνει τα 500 τετραγωνικά, με αναβαθμισμένη αισθητική και παροχές.

Σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας που έφερε σχεδόν ολοκληρωτικό τερματισμό της δραστηριότητας τόσο της Aegean όσο και συνολικά του κλάδου σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, ο κ. Γερογιάννης υπογράμμισε την πρωτόγνωρη αβεβαιότητα και τους πολλαπλούς περιορισμούς που, για περισσότερο από 16 μήνες, έπληξαν τον κλάδο. «Η δυνατή θέση στην οποία βρισκόταν η εταιρεία στο ξέσπασμα της πανδημίας, τα ταμειακά διαθέσιμα και η σημαντική εμπειρία συνέβαλαν στην προσαρμογή της Aegean με ευελιξία στη νέα πραγματικότητα», σημείωσε.

Συγκρατημένη αισιοδοξία

Παρά το πολύ καλό τουριστικά για τη χώρα μας φετινό καλοκαίρι, ο κ. Γερογιάννης εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, επισημαίνοντας ότι ναι μεν όλα δείχνουν ότι πάμε για αποκλιμάκωση της κρίσης σε ό,τι αφορά την επιβατική κίνηση και τις αεροπορικές μεταφορές, όμως πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε προσεκτικοί καθώς η συγκεκριμένη κρίση έδειξε ότι δεν μπορείς να έχεις μεγάλη προβλεψιμότητα αλλά ούτε και βεβαιότητα για το προσεχές μέλλον.

Tόνισε, δε, πως η Ελλάδα είναι από τους προορισμούς που κέρδισαν συγκριτικά με άλλους το στοίχημα της ανάκαμψης που υποστήριξε και φέτος η εταιρεία μέσα από το δίκτυο και τη δραστηριότητά της.

Καταλύτης η αναβάθμιση του «Μακεδονία»

Ειδική μνεία έγινε και στο ρόλο του αεροδρομίου «Μακεδονία», ένα έργο που, όπως είπε, είναι αντάξιο της Θεσσαλονίκης, αναβαθμίζει την πόλη και δημιουργεί εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης. Μάλιστα σημείωσε ότι η συμβολή του έγινε αισθητή ήδη από φέτος με αυξημένη επιβατική κίνηση και 29 απευθείας δρομολόγια, ενώ δεν παρέλειψε να αναδείξει και την αύξηση που κατέγραψαν και τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

Η επόμενη μέρα

Στην ερώτηση για το ποια είναι η επόμενη μέρα των μεταφορών και ποιοι οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, ο κ. Γερονιάννης επικεντρώθηκε στη γρήγορη υλοποίηση των έργων αλλά και στη διασφάλιση των αναπτυξιακών προϋποθέσεων για την ανάπτυξη όλων των κλάδων που θα αξιοποιήσουν ή θα αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτές αλλά και στην ανάλογη υποστήριξη σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογική υποστήριξη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean αναφέρθηκε και στον κρίσιμο ρόλο του συστήματος εναέριας κυκλοφορίας, έναν τομέα που χρήζει αναβάθμισης και συστηματικές επενδύσεις σε επίπεδο οργάνωσης και στελέχωσης, ώστε να μπορέσει να υποστηριχθεί η αύξηση της χωρητικότητας που είναι ζητούμενο όλων με μία ομαλή λειτουργία, δίχως καθυστερήσεις από την άλλη. Εξίσου σημαντική, όπως επεσήμανε, είναι και η καθιέρωση πολιτικών τελών για το χειμώνα και την επέκταση της περιόδου.

Κλείνοντας, ο κ. Γερογιάννης επισήμανε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να βρίσκεται σε τροχιά ανάκαμψης καθώς συνεχίζει απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο, ανανεώνοντας τον στόλο της και αναμένοντας συνολικά 20 νέα αεροσκάφη τη διετία 2022-2023 (σ.σ. η εταιρεία διατήρησε σε πλήρη ισχύ την παραγγελία από την Airbus 46 αεροσκαφών της οικογένειας Α320neo και Α321neo, αποτελώντας μία από τις λιγοστές, παγκοσμίως, που συνέχιζε να παραλαμβάνει, εν μέσω κορονοϊού, νέα αεροπλάνα αλλά και θα συνεχίσει να παραλαμβάνει και τα επόμενα χρόνια).