Skip to main content

Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας: Από Ιανουάριο του 2018 η πώληση ρεύματος

Η εταιρεία προχωρά σε πώληση ηλεκτρικής ενέργειας πανελλαδικά και επέκταση στην προμήθεια φυσικού αερίου στην Αττική από τις αρχές του 2018.

Με στόχο να παραμείνει νούμερο ένα εναλλακτικός πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα η Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της τον Ιανουάριο του 2018 στην αγορά πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, από τις αρχές του επόμενου έτους η Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας θα προχωρήσει στην επέκτασή της και στην προμήθεια φυσικού αερίου στην αγορά της Αττικής.

Όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας, Federico Regola στη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας στη νέα της δραστηριότητα στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας είναι η τεχνογνωσία της μετόχου ENI στα συνδυαστικά προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού αλλά και οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους καταναλωτές σε Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία, όπου προμηθεύει με φυσικό αέριο 340.000 νοικοκυριά. Με αυτή τη βάση αλλά και τις περισσότερες από 8.000 επιχειρήσεις-πελάτες πανελλαδικά η Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας θα ξεκινήσει να χτίζει από τον Ιανουάριο του 2018 το δίκτυο των πελατών της στην ηλεκτρική ενέργεια πανελλαδικά. Εξάλλου, στη στρατηγική της εταιρείας για πανελλαδική επέκταση εντάσσεται και η χορηγία της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου.

Για τους πελάτες με φυσικό αέριο η εταιρεία θα προσφέρει συνδυαστικά πακέτα και υπηρεσίες ώστε να εμπλουτίσει την προσφορά της σε ανταγωνιστικές μάλιστα τιμές. Ωστόσο, όπως είπε ο κ.Regola, στόχος της εταιρείας δεν είναι μόνο να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά της ενέργειας με χαμηλές τιμές αλλά και με καινοτομία και νέες, ποιοτικές υπηρεσίες πχ. στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας.

"Οι περισσότεροι καταναλωτές θέλουν να αλλάξουν πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας αλλά φοβούνται να πραγματοποιήσουν κάποια κίνηση εξαιτίας της κακής εμπειρίας από αφερέγγυους παρόχους στο παρελθόν. Στη δική μας περίπτωση αυτός ο φόβος δεν υπάρχει γιατί μετά από τόσα χρόνια οι καταναλωτές γνωρίζουν και εμπιστεύονται την Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας", σημείωσε ο διευθυντής μάρκετιγκ και επικοινωνίας Μάνος Εξαρχουλάκος, ο οποίος εκτιμά ότι το 2018 θα είναι χρονιά ορόσημο για την ελληνική αγορά ενέργειας.

Μέσα στο 2018 η εταιρεία θα διερευνήσει και το ενδεχόμενο συνεργασίας στον τομέα του συμπιεσμένου φυσικού αερίου(CNG) με κάποια από τις εταιρείες προμήθειας.

Η Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας είναι παρούσα με περίπτερο στην 82η ΔΕΘ, τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν χθες παρουσία του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γιώργου Σταθάκη, του υφυπουργού Σωκράτη Φάμελλου, του πρέσβη της Ιταλίας και πολλών εκπροσώπων δήμων, φορέων και εταιρειών.

Ο κ.Σταθάκης υπογράμμισε ότι «βρισκόμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο κατά το οποίο η εταιρεία καλείται να παίξει ένα πολύ σημαντικό στρατηγικό ρόλο στην ανάπτυξη του φυσικού αερίου στη χώρα». Υπενθύμισε ακόμη πως βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, κατά το οποίο αλλάζει η αγορά του φυσικού αερίου, με την απελευθέρωση τμημάτων της αγοράς, εν μέσω μιας πολύ θετικής συγκυρίας, καθώς καταγράφονται μεγάλα ποσοστά αύξησης της κατανάλωσης φυσικού αερίου ετησίως. «Στην ενεργειακή στρατηγική της κυβέρνησης τα επόμενα χρόνια θα είναι η συνεχής επέκταση του ειδικού βάρους του φυσικού αερίου στο ενεργειακό σύστημα της χώρας μας. Ο τομέας αυτός θα είναι χώρος για μεγάλες επενδύσεις, μεγάλη καινοτομία και μεγάλη προσφορά στους καταναλωτές φθηνής και εξαιρετικά χρήσιμης ενέργειας», δήλωσε ο Υπουργός.  

Την τελετή εγκαινίων χαιρέτισαν επίσης ο κ.Φάμελλος, ο πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα, Luigi Maras και ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Κλεάνθης Σιαμπάκος.

O κ.Regola μιλώντας στην εκδήλωση τόνισε πως το 2017 αποτελεί μια εξαιρετικά επικερδή χρονιά, καθώς η εταιρεία έχει ήδη επιτύχει το 70% του ετήσιου στόχου της μέσα στο πρώτο μόνο εξάμηνο. Σημείωσε πως ήταν επίσης μια χρονιά καινοτομίας και μεταμόρφωσης για την Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας καθώς δημιούργησε νέες διαδικασίες, νέες Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών και νέο Τηλεφωνικό Κέντρο για την καλύτερη εμπειρία του πελάτη, ενώ απέκτησε παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media, εγκαινιάζοντας έναν νέο δίαυλο άμεσης επικοινωνίας μαζί του. Ο κ. Regola ανέφερε πως στις αλλαγές της εταιρείας εντάχθηκε η επένδυση στα συστήματα IT, στις νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας αλλά και στην πρόσληψη στελεχών με νέες δεξιότητες, που σε συνεργασία με την υπάρχουσα ομάδα θα αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις επερχόμενες προκλήσεις του ανταγωνισμού στον τομέα της ενέργειας. Χαρακτήρισε την εταιρεία ως ένα είδος «start up» που ενώ ιδρύθηκε πριν από περίπου δυο δεκαετίες και διατηρεί την υψηλή αξία των εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της, πέτυχε να μεταμορφωθεί μέσα σε 8 μήνες, χάρη στο πάθος των ανθρώπων που την απαρτίζουν.