Skip to main content

Αύξηση τζίρου και νέα καταστήματα για τα Welcome Stores

Στις 3 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η συνέλευση της εταιρείας κατά την οποία συζητήθηκαν η γενική πορεία και η επίτευξη στόχων για την περυσινή χρονιά.

Με βασικό μήνυμα «2020 ορόσημο προς την επιτυχία» πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Ηyatt, στη Θεσσαλονίκη, η συνέλευση των μελών της αλυσίδας Welcome Stores, κατά την οποία δόθηκε η ευκαιρία να επανεξεταστούν η γενική πορεία της εταιρείας, ο βαθμός επίτευξης των στόχων, που είχαν τεθεί κατά την προηγούμενη χρονιά, και να καλωσοριστούν τα νέα μέλη της οικογένειας Welcome Stores.
 
Το 2018, όπως προέκυψε και από τη γενική αποτίμηση, έγιναν μεγάλα βήματα εξέλιξης.
 
Η Welcome Stores εξαπλώνεται περαιτέρω στην Ελλάδα, με νέα μέλη στη Βέροια, στον Άγιο Νικόλαο στην Κρήτη και 2 νέα καταστήματα Welcome Stores στη Ρόδο και στη Ζάκυνθο, γεγονός που ανεβάζει τον αριθμό των μελών της αλυσίδας στα 85. Κατά τη συνέλευση αναφέρθηκε ότι η εταιρεία σχεδόν άγγιξε τον στόχο που έθεσε για το 2018, τα 64 εκ. ευρώ σε πωλήσεις, δηλ. ποσοστό αύξησης 8,5% σε σχέση με το 2017, που ο τζίρος έφτασε τα 59 εκ. ευρώ και η αύξηση πωλήσεων το 5%. Παράλληλα, αναφέρθηκε  ότι ο στόχος για το 2019 είναι τα 68 εκ. ευρώ.


 
Το 2018 σηματοδοτήθηκε και με την επικοινωνιακή στροφή της εταιρείας και τη νέα καμπάνια, που βασίστηκε στον Λάκη Γαβαλά. Με χιουμοριστική και ανατρεπτική προσέγγιση, η καμπάνια έχει υψηλό impact τόσο στο κοινό, όσο και στην αγορά, ανέφερε η εταιρεία.
 
H ολοκλήρωση και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος www.welcomestores.gr είναι ένα ακόμη εξελικτικό βήμα της εταιρείας. Εύχρηστο και φιλικό στον χρήστη με πολλές δυνατότητες, ολοκληρωμένες πληροφορίες και καινοτόμες εφαρμογές, με εύκολη πρόσβαση, άμεση απόκριση, εγκαινιάζει την είσοδο στην on line αγορά.
 
Για τις επιτυχημένες κινήσεις της εταιρείας για το 2018 ο πρόεδρος κ. Φίλιππος Ιωαννίδης δήλωσε τα εξής: «Με  τη στήριξη του δικτύου και  εφαρμόζοντας πιστά τις κεντρικές πολιτικές και κατευθύνσεις, υλοποιούμε τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια από την ίδρυση της εταιρείας. Ολοκληρώσαμε το ηλεκτρονικό  κατάστημα, μία σύγχρονη διαδικτυακή παρουσία, πραγματοποιώντας  βήμα-βήμα τους στόχους μας, ερχόμενοι πιο κοντά στο όραμά μας».