Skip to main content

Άγνωστη (ακόμη) η Θεσσαλονίκη στην ισπανική τουριστική αγορά

Τι ζήτησαν οι εκπρόσωποι δέκα τουριστικών γραφείων και εταιρειών διοργάνωσης συνεδρίων που βρέθηκαν χθες στη Θεσσαλονίκη.

Τις δυνατότητες συνεργασίας τόσο στο πεδίο του τουρισμού αναψυχής όσο και σε αυτό της διοργάνωσης συνεδρίων αναζήτησαν εκπρόσωποι δέκα εταιρειών του χώρου από τη Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη κατά τη διάρκεια B2B συναντήσεων που είχαν στη Θεσσαλονίκη με 18 μέλη του Thessaloniki Convention Bureau (TCB).

Η ομάδα των επιχειρηματιών επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο fam trip που διοργάνωσε η Aegean Airlines, που αποτελεί ένα από τα πρώτα μέλη του TCB. Εκτός από τις επαφές που είχαν με τουριστικούς πράκτορες, διοργανωτές συνεδρίων, ξενοδόχους και μεταφορείς από τη Θεσσαλονίκη, οι εκπρόσωποι των ισπανικών εταιρειών ξεναγήθηκαν στην πόλη από μέλη του TCB, προκειμένου να γνωρίσουν κάποια από τα ιστορικά της μνημεία, να γευτούν την πλούσια γαστρονομία της και να διαπιστώσουν ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά της, αυτό του μικρού της μεγέθους και των κοντινών αποστάσεων που ευνοούν τον περίπατο στο ιστορικό κέντρο.

Οι εκπρόσωποι των ισπανικών επιχειρήσεων, που βρίσκονται σε αναζήτηση νέων προορισμών στην Ευρώπη, πέραν των παραδοσιακών, για να επεκτείνουν τον χάρτη των δραστηριοτήτων τους, χαρακτήρισαν τη Θεσσαλονίκη ιδανικό προορισμό για τη διοργάνωση συνεδρίων, λόγω της πληθώρας ποιοτικών ξενοδοχειακών και συνεδριακών εγκαταστάσεων, των κοντινών αποστάσεων – κυρίως του αεροδρομίου με το κέντρο – και των επιλογών που προσφέρει για κοντινές αποδράσεις αναψυχής, όπως σε κάποια κοντινή παραλία της Χαλκιδικής. Όπως είπαν, η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός και συνεδριακός τουρισμός είναι ακόμη άγνωστη στην Ισπανία, όπου γνωρίζουν την Αθήνα και τα διεθνώς διάσημα νησιά, όπως τη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Ζήτησαν, ακόμη, να υπάρξει απευθείας αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μαδρίτη, ένα ζήτημα που έθιξε και ο πρόεδρος του TCB, Γιάννης Ασλάνης.

«H Θεσσαλονίκη είναι ένας τέλειος προορισμός για συνέδρια, ενώ, απ’ όσα μας έχουμε δει μέχρι στιγμής είναι καλός προορισμός και για αναψυχή, καθώς η παραλία είναι σε απόσταση περίπου μίας ώρας και υπάρχουν πολλά αρχαιολογικά μνημεία μέσα στην πόλη και σε κοντινούς προορισμούς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πέδρο Καρέρα Πεναφιέλ, εκπρόσωπος της Viaje el Corte Ingles, μίας από τις μεγαλύτερες ισπανικές εταιρείες τουρισμού και συνεδρίων, με πάνω από 4.000 εργαζόμενους. «Η κουλτούρα της Θεσσαλονίκης, τα μνημεία της, η γαστρονομία της και ο καλός καιρός της είναι χαρακτηριστικά που την καθιστούν έναν προορισμό που, παρότι ακόμη μας είναι άγνωστος, είναι υποσχόμενος», ανέφερε ο Σεμπαστιάν Λόπεζ του τουριστικού γραφείου ΒΤΤΒ.