Skip to main content

Ανδρουλάκης: Κορυφαίο ζήτημα για τη Θεσσαλονίκη η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου

Τι είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής για τα ζητήματα της Θεσσαλονίκης στη συνέντευξη τύπου στην 86η ΔΕΘ - Η ερώτηση της Voria.gr

Κορυφαίο ζήτημα για το ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης, την ενοποίηση, ανάπλαση και αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου της περιοχής σε μήκος 40 χλμ., από το Καλοχώρι έως το Αγγελοχώρι.

Ερωτηθείς για το σχέδιο της κυβέρνησης με τα 30+ μείζονα έργα για τη Θεσσαλονίκη του 2030, ο κ. Ανδρουλάκης το χαρακτήρισε «τρικ άνευ περιεχομένου», διότι όπως είπε πρόκειται για έργα της Αυτοδιοίκησης κυρίως.

Ο κ. Ανδρουλάκης υπογράμμισε πάντως ότι το σχέδιο για την ενοποίηση, ανάπλαση και αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, από το Καλοχώρι έως το Αγγελοχώρι, είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να προχωρήσει, χαρακτηρίζοντάς το κορυφαίο ζήτημα.

Ζήτησε επίσης επενδύσεις ενίσχυσης του πρασίνου στο πολεοδομικό συγκρότημα. Πρέπει να επιταχυνθεί το μετρό, συμπλήρωσε.

Η ερώτηση της Voria

Στη Θεσσαλονίκη αφορούσε και η ερώτηση της Voria.gr, προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, Νίκο Ανδρουλάκη, στη συνέντευξη τύπου στην 86η ΔΕΘ:

«Πρόεδρε, ποιο θεωρείτε ότι είναι το πιο σημαντικό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης και τι θεωρείτε ότι θα μπορούσε να το λύσει; Θυμίζω ότι οι Θεσσαλονικείς σχεδόν στο σύνολο των ερευνών γνώμης χαρακτηρίζουν ως μείζον πρόβλημα το κυκλοφοριακό. Και ποιο κατά τη γνώμη σας είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της περιοχής, που παραμένει αναξιοποίητο;».

Κύριο πλεονέκτημα της πόλης ο κ. Ανδρουλάκης είπε ότι είναι η γεωγραφική θέση της, που είναι κυρίαρχη στην ευρύτερη περιοχή, ενώ και ο ίδιος σημείωσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης είναι το κυκλοφοριακό.

«Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης είναι η γεωγραφία, που της δίνει έναν στρατηγικό κομβικό ρόλο σε όλη την περιοχή και η καλύτερη λύση στο σημαντικότερο πρόβλημα της πόλης είναι η ολοκλήρωση του έργου του μετρό και τα 500 λεωφορεία στους δρόμους. Πρέπει άμεσα να μεγαλώσει ο στόλος του ΟΑΣΘ και παρακολουθώ την εξέλιξη του συγκεκριμένου ζητήματος από κοντά επειδή το θεωρώ πολύ σημαντικό για να περιοριστεί το πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη. Αλλιώς το κυκλοφοριακό δεν λύνεται. Τον χειμώνα φέτος επιμένω ότι η μετακίνηση με τα αστικά λεωφορεία πρέπει να είναι δωρεάν για τους ευάλωτους οικονομικά και με μειωμένο εισιτήριο για τη μεσαία τάξη».