Skip to main content

Αντιπλημμυρική θωράκιση του δρόμου Θεσσαλονίκης – Νέας Μηχανιώνας

Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας προχωρά σε αντιπλημμυρικά έργα σε έναν από τους σημαντικότερους επαρχιακούς δρόμους. παρεμβάσεις και στον δήμο Βόλβης.

Στην αντιπλημμυρική προστασία της επαρχιακής οδού Θεσσαλονίκης – Ν. Μηχανιώνας προχωρά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έπειτα από την έγκριση του τρόπου δημοπράτησης της κύριας μελέτης από τη Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης.

Ο δρόμος Θεσσαλονίκης – Ν. Μηχανιώνας δέχεται μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους καθημερινά, αποτελεί την κύρια οδική σύνδεση των ανατολικών τουριστικών προαστίων, του αεροδρομίου, των μεγάλων εμπορικών κέντρων και άλλων εγκαταστάσεων παροχής υπηρεσιών και του Φοίνικα με το πολεοδομικό συγκρότημα, ενώ είναι η πρώτη εικόνα της Θεσσαλονίκης στους επισκέπτες της μέσω του αεροδρομίου «Μακεδονία».

Ο δρόμος από τη μεγάλη χρήση εμφανίζει συχνά ζητήματα συντήρησης, ενώ σε τμήματά του πλημμυρίζει σε έντονες βροχοπτώσεις.

Αυτό το πρόβλημα προτίθεται να αποκαταστήσει η Περιφέρεια, με την εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών, διαθέτοντας 500.000 ευρώ. Πρόκειται για το κύριο μελετητικό αντικείμενο που θα οδηγήσει στην εκτέλεση των αντιπλημμυρικών έργων και περιλαμβάνει υδραυλικές, στατικές, γεωτεχνικές, περιβαλλοντικές και συγκοινωνιακές μελέτες.

Στην εισήγηση των αρμόδιων υπηρεσιών γίνεται αναφορά στα σημαντικά προβλήματα που παρουσιάζει ο δρόμος, με έμφαση στην ανατολική έξοδο Αγίας Τριάδας (στροφή), όπου υπάρχουν σημαντικές καταπτώσεις πρανών, ενώ χαρακτηρίζεται ανύπαρκτη η αποχέτευση ομβρίων υδάτων της οδού.

Οι συνθήκες που επικρατούν σήμερα, όπως είπε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, δεν παρέχουν τον επιθυμητό βαθμό ασφάλειας στους μετακινούμενους, ενώ αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες για πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων.

Βόλβη

Επίσης εγκρίθηκε η μεγάλη παρέμβαση συντήρησης σε επαρχιακούς δρόμους του δήμου Βόλβης, με προϋπολογισμό 3 εκ. ευρώ.

Οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν κυρίως στη βελτίωση – επισκευή του υφιστάμενου οδοστρώματος αλλά και της κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης και γενικά στη βελτίωση των μέτρων ασφαλείας της 15ης και 19ης επαρχιακής οδού.

Οι μεγαλύτερες φθορές παρουσιάζονται σε τμήματα επί της 15ης επαρχιακής οδού, από το Κοχλικό έως τη Νυμφόπετρα και σε τμήματα επί της 19ης επαρχιακής οδού από την Αρέθουσα έως την Ανοιξιά. Στα