Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020
x

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

Σε δηλώσεις του Βουλευτή Ιωαννίνων της Ν.Δ. Σταύρου Καλογιάννη για το έργο «Κόμβος Εγνατίας - Κακαβιά», αλλά και την πιθανή αλλαγή χάραξης του τμήματος «ΒΙ.ΠΕ. - Κακκαβιά» απάντησε ο Υφυπουργός Υποδομ

Σε δηλώσεις του Βουλευτή Ιωαννίνων της ΝΔ, Σταύρου Καλογιάννη για το έργο «Κόμβος Εγνατίας - Κακαβιά», αλλά και την πιθανή αλλαγή χάραξης του τμήματος «ΒΙ.ΠΕ. - Κακκαβιά» απάντησε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.

Ο κ. Καλογιάννης είχε αναφέρει ότι «με πρωτοβουλία του ΥΠΕΧΩΔΕ εκπονήθηκαν όλες οι μελέτες (τοπογραφικές, μελέτες οδοποιίας, υδραυλικές μελέτες, κτηματολόγιο) στο εν λόγω τμήμα. Παράλληλα, όχι μόνον έχει οριστικοποιηθεί η χάραξη, μέσα από εξαντλητικό διάλογο με τους τοπικούς φορείς, αλλά έχει εκδοθεί και η Κοινή Υπουργική Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του έργου το Σεπτέμβριο 2009. Συνεπώς ανακοινώσεις περί δήθεν ‘οριστικοποίησης της χάραξης’  από το Υπ. Υποδομών στερούνται σοβαρότητας».

Σύμφωνα, ωστόσο, με τον κ. Μαγκριώτη, έγγραφο της αρμόδιας υπηρεσίας της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (ΕΥΔΕ/ΜΕΔΕ) αποδεικνύει ότι «η δημοπράτηση της μελέτης του έργου δεν περιελάμβανε στον φάκελο του έργου την Ηλεκτρομηχανολογική μελέτη, τη μελέτη Σήμανσης-Ασφάλισης και τα Τεύχη Δημοπράτησης».

Μάλιστα, ο υφυπουργός υποδομών στην απαντητική επιστολή επισημαίνει ότι «μετά την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, ζητήθηκαν και οι παρακάτω μελέτες, οι οποίες επίσης δεν περιλαμβάνονται στο φάκελο του έργου, πλην, όμως, είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση της μελέτης στο σύνολό της, για να είναι εφικτή η δημοπράτηση όλου του έργου».

Όπως τονίζεται στην επιστολή, «για την ολοκλήρωση των μελετών θα απαιτηθούν περί τα 4 εκατ. ευρώ, τα οποία δεν καλύπτονται από τον προϋπολογισμό του έργου, στο οποίο είναι ενταγμένη η υπόψη μελέτη».

Μάλιστα, ο ίδιος διαψεύδει τον κ. Καλογιάννη, λέγοντας ότι με βάση όλα τα παραπάνω αποδεικνύεται ότι «η μελετητική ωριμότητα την οποία ισχυρίζεται ο κ. Καλογιάννης δεν υπάρχει. Αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν δέσμευσε ούτε ένα ευρώ στο ΕΣΠΑ για το εν λόγω έργο, τότε έχουμε την πραγματική εικόνα του έργου. Υπενθυμίζουμε ότι παρά ΄τον εξαντλητικό διάλογο΄ στον οποίο αναφέρεται ο κ. Καλογιάννης, διαφωνίες και ιδιαίτερα έντονες ενστάσεις για την παρούσα χάραξη εξακολουθούν να υπάρχουν και πρέπει να τις λάβουμε υπόψη μας».



A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ